Strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to dane tekstowe, zapisywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Wykorzystywane są one do prawidłowego funkcjonowania serwisu, gromadzenia informacji statystycznych o odwiedzających oraz obsługi udogodnień dla zalogowanych użytkowników. Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Ustawienia obsługi plików cookies można zmienić w swojej przeglądarce. Brak zmian tych ustawień oznacza akceptację dla stosowanych na stronie cookies.

Pokaż/Ukryj panel boczny
×
  • Opis
  • Notatki
  • Tytuł: Zarządzenie nr 128/2019/2020 Rektora Akademii Ignatianum w Krakowie z dnia 14 lipca 2020 r. W sprawie: powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie art. 138o ustawy Prawo zamówień publicznych (zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi) na „Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń podnoszących kompetencje kadry administracyjnej w ramach Projektu Zintegrowany Program Rozwoju Uczelni w zakresie: administrowania bazami danych, budowania wizerunku uczelni, obsługi programu Excel, obsługi programu Photoshop, obsługi programu Płatnik ZUS, prawa pracy, prowadzenia skutecznych rozmów windykacyjnych, zarządzania projektami, optymalizacji stron www (SEO, pozycjonowania i link buildingu), videomarketingu na TouTube i FB oraz lean office” realizowanych w ramach: Projektu pn. Zintegrowany Program Rozwoju Uczelni (nr POWR.03.05.00-00-Z203/18) współfinasowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014 – 2020 w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja i Rozwój, Osi priorytetowej III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działania 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych
  • Kategoria dokumentu: Zarządzenie Rektora
  • Data wejścia w życie: 2020-07-14
  • Data uchylenia: nadal
  • Liczba stron wraz z załącznikami: 7
  • Słowa kluczowe:
    • administrowanie bazami danych
    • lean office
    • obsługa programu Excel
    • obsługa programu Photoshop
    • obsługa programu Płatnik ZUS
    • optymalizacja stron www (SEO, pozycjonowania i link buildingu)
    • powołanie komisji przetargowej
    • prawo pracy
    • prowadzenie skutecznych rozmów windykacyjnych
    • videomarketing na TouTube i FB
    • zarządzanie projektami
    • zintegrowany program rozwoju uczelni
    • zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń podnoszących kompetencje kadry administracyjnej