Analysis of the use of social media by cultural institutions shown by the example of the Teatr Śląski in Katowice
Description
- Tytuł: Analysis of the use of social media by cultural institutions shown by the example of the Teatr Śląski in Katowice
- Autor/Autorzy:
- Nazwa czasopisma: Perspektywy Kultury
- Rok: 2018
- ISSN: 2081-1446
- Adres www:: https://www.ignatianum.edu.pl/storage/files/December2018/p_k_20_pop.pdf
- Strony od-do:
- 9-25
- 0.77
- Język: angielski
- Abstrakt:
- "Analiza wykorzystania mediów społecznościowych przez instytucje kultury na przykładzie Teatru Śląskiego w Katowicach" Celem artykułu jest przedstawienie wyników analizy działań prowadzonych przez Teatr Śląski w Katowicach w mediach społecznościowych oraz przedstawienie wpływu tych działań na kreowanie wizerunku instytucji. Badaniem zostały objęte serwisy społecznościowe oraz blogi, w których Teatr Śląski oficjalnie prowadzi działalność promocyjną.
- "Analysis of the use of social media by cultural institutions shown by the example of the Teatr Śląski in Katowice" The purpose of this article is to present the results of the analysis of activities carried out by the Teatr Śląski in the social media and the impact of these activities on the image of the institution. The study covered by social networking sites and blogs, where Teatr Śląski officially promotes its activities.
MARC
- 002 $a Analysis of the use of social media by cultural institutions shown by the example of the Teatr Śląski in Katowice
- 003 $a Justyna Jochem (Autor)
- 003 $a Katarzyna Walotek-Ściańska (Autor)
- 004 $a Oryginalny artykuł naukowy
- 006 $a Perspektywy Kultury
- 008 $a 2018
- 011 $a 2081-1446
- 014 $a https://www.ignatianum.edu.pl/storage/files/December2018/p_k_20_pop.pdf
- 015 $a 9-25
- 016 $a 0.77
- 017 $a angielski
- 019 $a "Analiza wykorzystania mediów społecznościowych przez instytucje kultury na przykładzie Teatru Śląskiego w Katowicach" Celem artykułu jest przedstawienie wyników analizy działań prowadzonych przez Teatr Śląski w Katowicach w mediach społecznościowych oraz przedstawienie wpływu tych działań na kreowanie wizerunku instytucji. Badaniem zostały objęte serwisy społecznościowe oraz blogi, w których Teatr Śląski oficjalnie prowadzi działalność promocyjną.
- 020 $a "Analysis of the use of social media by cultural institutions shown by the example of the Teatr Śląski in Katowice" The purpose of this article is to present the results of the analysis of activities carried out by the Teatr Śląski in the social media and the impact of these activities on the image of the institution. The study covered by social networking sites and blogs, where Teatr Śląski officially promotes its activities.