W pogoni za klientem mobilnym : wykorzystanie narzędzi nowych technologii w marketingu

Collection
Article
Download bibliographic description

Description

  • Tytuł: W pogoni za klientem mobilnym : wykorzystanie narzędzi nowych technologii w marketingu
  • Autor/Autorzy: DANUTA SMOŁUCHA (Autor)
  • Nazwa czasopisma: Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
  • Rok: 2017
  • ISSN: 2083-8611
  • Adres www:: https://www.ue.katowice.pl/fileadmin/user_upload/wydawnictwo/SE_Artyku%C5%82y_291_320/SE_317/09.pdf
  • Strony od-do:
    • 118-135
    • 0.99
  • Język: polski
  • Abstrakt:
    • Wraz z rozwojem cywilizacyjnym społeczeństwa rośnie popyt na dobra materialne. Producenci prześcigają się w walce o zainteresowanie klienta, jednak coraz trudniej jest im dzisiaj dotrzeć do odbiorcy ze swoim komunikatem. Dlatego też specjaliści od reklamy i marketingu z uwagą śledzą rozwój nowoczesnych mediów, poszukując sposobów ich wykorzystania w kształtowaniu wizerunku marki oraz promocji produktów i usług. Nowoczesna technologia pozwala na projektowanie przekazów reklamowych o wysokiej jakości audiowizualnej. Współczesna reklama to przekaz spersonalizowany, trafiający do wyselekcjonowanych grup konsumentów. Jest to komunikat, który ma znużonego natłokiem informacji odbiorcę zainteresować i przekształcić w klienta. Współczesna reklama bawi i uczy, a bywa też, że to potencjalni klienci stają się jej współtwórcami.
    • CATCHING UP WITH CLIENT MOBILE – USE OF A NEW TECHNOLOGIES TOOLS IN MARKETING As society advances in terms of its civilization, the demand for material goods grows. The manufacturers try to undo one another in their endeavours to attract new customers, however, it is more and more difficult for them to get their message out to their potential target audience. Therefore, the advertising and marketing consultants have been making strenuous efforts to follow the development of modern media in order to find an effective way to promote their brands, products and services. Needless to say, modern technology enables them to create a high quality audiovisual marketing products. Modern advertising techniques are based on greatly personalized strategy addressed to a carefully selected group of consumers. Their aim is to persuade and win over the potential client who is lost in a mass of facts and information. No wonder, then, that modern advertisement not only has an educational and entertaining undertone in itself but also it happens that the potential customer plays an active part in shaping the nature of it.
  • Dyscyplina: nauki o kulturze i religii

MARC

  • 002 $a W pogoni za klientem mobilnym : wykorzystanie narzędzi nowych technologii w marketingu
  • 003 $b 0000-0002-9610-997X
  • 003 $a DANUTA SMOŁUCHA (Autor)
  • 004 $a Oryginalny artykuł naukowy
  • 006 $a Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
  • 008 $a 2017
  • 011 $a 2083-8611
  • 014 $a https://www.ue.katowice.pl/fileadmin/user_upload/wydawnictwo/SE_Artyku%C5%82y_291_320/SE_317/09.pdf
  • 015 $a 118-135
  • 016 $a 0.99
  • 017 $a polski
  • 019 $a Wraz z rozwojem cywilizacyjnym społeczeństwa rośnie popyt na dobra materialne. Producenci prześcigają się w walce o zainteresowanie klienta, jednak coraz trudniej jest im dzisiaj dotrzeć do odbiorcy ze swoim komunikatem. Dlatego też specjaliści od reklamy i marketingu z uwagą śledzą rozwój nowoczesnych mediów, poszukując sposobów ich wykorzystania w kształtowaniu wizerunku marki oraz promocji produktów i usług. Nowoczesna technologia pozwala na projektowanie przekazów reklamowych o wysokiej jakości audiowizualnej. Współczesna reklama to przekaz spersonalizowany, trafiający do wyselekcjonowanych grup konsumentów. Jest to komunikat, który ma znużonego natłokiem informacji odbiorcę zainteresować i przekształcić w klienta. Współczesna reklama bawi i uczy, a bywa też, że to potencjalni klienci stają się jej współtwórcami.
  • 020 $a CATCHING UP WITH CLIENT MOBILE – USE OF A NEW TECHNOLOGIES TOOLS IN MARKETING As society advances in terms of its civilization, the demand for material goods grows. The manufacturers try to undo one another in their endeavours to attract new customers, however, it is more and more difficult for them to get their message out to their potential target audience. Therefore, the advertising and marketing consultants have been making strenuous efforts to follow the development of modern media in order to find an effective way to promote their brands, products and services. Needless to say, modern technology enables them to create a high quality audiovisual marketing products. Modern advertising techniques are based on greatly personalized strategy addressed to a carefully selected group of consumers. Their aim is to persuade and win over the potential client who is lost in a mass of facts and information. No wonder, then, that modern advertisement not only has an educational and entertaining undertone in itself but also it happens that the potential customer plays an active part in shaping the nature of it.
  • 966 $a nauki o kulturze i religii
  • 985 $a Wydział Filozoficzny
  • 985 $b Instytut Kulturoznawstwa

Dublin Core

Files

Smołucha D_W pogoni za klientem.....pdf (1.22 MB)

  • Licence: CC BY-NC 4.0
  • Text version: Final published
  • Availability: Published