Składowe procesu diagnozy pedagogicznej i ich postrzeganie przez nauczycieli szkół ogólnodostępnych i integracyjnych – raport z badań (cz. 2)
Description
- Tytuł: Składowe procesu diagnozy pedagogicznej i ich postrzeganie przez nauczycieli szkół ogólnodostępnych i integracyjnych – raport z badań (cz. 2)
- Autor/Autorzy: Joanna Skibska Agnieszka Twaróg-Kanus
- Nazwa czasopisma: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
- DOI: 10.35765/eetp.2023.1868.10
MARC
- 002 a Składowe procesu diagnozy pedagogicznej i ich postrzeganie przez nauczycieli szkół ogólnodostępnych i integracyjnych – raport z badań (cz. 2)
- 003 a Joanna Skibska a Agnieszka Twaróg-Kanus b https://orcid.org/0000-0001-6096-3747 b https://orcid.org/0000-0003-3280-149
- 006 a Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
- 013 a 10.35765/eetp.2023.1868.10