Rzeczywistość wirtualna, lekcje z tablicą interaktywną, czy edukacja tradycyjna? Analiza stopnia akceptacji poszczególnych form działania przez uczniów z poziomu edukacji wczesnoszkolnej
Description
- Tytuł: Rzeczywistość wirtualna, lekcje z tablicą interaktywną, czy edukacja tradycyjna? Analiza stopnia akceptacji poszczególnych form działania przez uczniów z poziomu edukacji wczesnoszkolnej
- Autor/Autorzy: Kamila Majewska
- Nazwa czasopisma: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
- DOI: 10.35765/eetp.2023.1869.05
MARC
- 002 a Rzeczywistość wirtualna, lekcje z tablicą interaktywną, czy edukacja tradycyjna? Analiza stopnia akceptacji poszczególnych form działania przez uczniów z poziomu edukacji wczesnoszkolnej
- 003 a Kamila Majewska b 0000-0003-3513-4503
- 006 a Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
- 013 a 10.35765/eetp.2023.1869.05