Educational Support and the Choice of Metacognitive Reading Strategies Under Exam Stress Among Students With and Without Dyslexia

Collection
Article
Download bibliographic description

MARC

  • 002 a Educational Support and the Choice of Metacognitive Reading Strategies Under Exam Stress Among Students With and Without Dyslexia
  • 003 a Agnieszka Dłużniewska a Kamil Kuracki
  • 006 a Multidisciplinary Journal of School Education
  • 008 a 2023
  • 009 a 12
  • 010 a 23
  • 013 a https://doi.org/10.35765/mjse.2023.1223.20
  • 014 a https://czasopisma.ignatianum.edu.pl/jpe/article/view/2335

Dublin Core

Repozytorium Akademii Ignatianum w Krakowie, które jest częścią Portalu Pracowniczego zostało zrealizowane w ramach projektu „Program wzmocnienia potencjału dydaktycznego Uczelni na rzecz rozwoju regionalnego” POWR.03.05.00-00-ZR10/18 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.