Contemporary Educational Space for University Students and Young People with Intellectual Disabilities: Integration Through Social Interaction

Collection
Article
Download bibliographic description

MARC

  • 002 a Contemporary Educational Space for University Students and Young People with Intellectual Disabilities: Integration Through Social Interaction
  • 003 a Ewelina Sobocha a Małgorzata Pietrzak
  • 006 a Multidisciplinary Journal of School Education
  • 008 a 2023
  • 009 a 12
  • 010 a 24
  • 013 a https://doi.org/10.35765/mjse.2023.1224.18
  • 014 a https://czasopisma.ignatianum.edu.pl/jpe/article/view/2472

Dublin Core

Repozytorium Akademii Ignatianum w Krakowie, które jest częścią Portalu Pracowniczego zostało zrealizowane w ramach projektu „Program wzmocnienia potencjału dydaktycznego Uczelni na rzecz rozwoju regionalnego” POWR.03.05.00-00-ZR10/18 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.