Sztuczna inteligencja - rzeczywiste wyzwania. Nowe technologie w komunikacji społecznej

Collection
editorial offices
Download bibliographic description

Description

  • Title: Sztuczna inteligencja - rzeczywiste wyzwania. Nowe technologie w komunikacji społecznej
  • Author: Katarzyna Drąg (Redaktor)
  • Wydawca: Biblos
  • Year: 2024
  • Miejsce wydania: Tarnów
  • Pages: 344
  • DOI: 10.48292/2024-05-Drag-SIRWNTWKS
  • URL: https://biblos.pl/ksiazki/5431-sztuczna-inteligencja-rzeczywiste-wyzwania.html
  • Abstract in Polish: Rozważania na temat korelacji sztucznej inteligencji i pojmowanej szeroko komunikacji społecznej rozpalają wyobraźnie użytkowników mediów, a także badaczy komunikacji społecznej. Sztuczna inteligencja bywa używana jako precyzyjne pojęcie naukowo-techniczne, a także jako hasło kojarzone popularnie z całością nie do końca rozumianego i niekontrolowanego przez użytkownika funkcjonowania aplikacji i urządzeń. Te nowe zjawiska prowokują także do poszerzonych refleksji na temat zjawiska bardziej generalnego, jakim jest komunikacja społeczna w sprzężeniu z intensywnym rozwojem różnych technologii komunikacyjnych, nie tylko tych bezpośrednio związanych ze sztuczną inteligencją. Można zaryzykować stwierdzenie, że intensyfikacja rozwoju sztucznej inteligencji, a jednocześnie intensyfikacja zainteresowania sztuczną inteligencją sprawia, że w większą determinacją przyglądamy się wszystkim aspektom zależności między komunikacją międzyludzką, w jej różnych przejawach, a wytworami komunikacyjnej rewolucji technologicznej. Efektem takiej właśnie perspektywy badawczej, a także troski o człowieka w założonej rzeczywistości medialnej, jest niniejszy tom

MARC

  • 002 $a Sztuczna inteligencja - rzeczywiste wyzwania. Nowe technologie w komunikacji społecznej
  • 003 $a Katarzyna Drąg (Redaktor)
  • 004 $a Monografia naukowa
  • 005 $a 2024
  • 008 $b Biblos
  • 009 $a 978-83-8354-061-0
  • 012 $a 10.48292/2024-05-Drag-SIRWNTWKS
  • 013 $a https://biblos.pl/ksiazki/5431-sztuczna-inteligencja-rzeczywiste-wyzwania.html
  • 014 $a Etyka Mediów
  • 015 $a 23
  • 018 $a Tarnów
  • 019 $a 344
  • 024 $a Rozważania na temat korelacji sztucznej inteligencji i pojmowanej szeroko komunikacji społecznej rozpalają wyobraźnie użytkowników mediów, a także badaczy komunikacji społecznej. Sztuczna inteligencja bywa używana jako precyzyjne pojęcie naukowo-techniczne, a także jako hasło kojarzone popularnie z całością nie do końca rozumianego i niekontrolowanego przez użytkownika funkcjonowania aplikacji i urządzeń. Te nowe zjawiska prowokują także do poszerzonych refleksji na temat zjawiska bardziej generalnego, jakim jest komunikacja społeczna w sprzężeniu z intensywnym rozwojem różnych technologii komunikacyjnych, nie tylko tych bezpośrednio związanych ze sztuczną inteligencją. Można zaryzykować stwierdzenie, że intensyfikacja rozwoju sztucznej inteligencji, a jednocześnie intensyfikacja zainteresowania sztuczną inteligencją sprawia, że w większą determinacją przyglądamy się wszystkim aspektom zależności między komunikacją międzyludzką, w jej różnych przejawach, a wytworami komunikacyjnej rewolucji technologicznej. Efektem takiej właśnie perspektywy badawczej, a także troski o człowieka w założonej rzeczywistości medialnej, jest niniejszy tom
  • 336 $a Redakcja naukowa monografii naukowej

Dublin Core