Service-Learning in the Context of Karol Wojtyła’s Theory of Participation

Collection
Article
Download bibliographic description

MARC

  • 002 a Service-Learning in the Context of Karol Wojtyła’s Theory of Participation
  • 003 a Beata Ecler-Nocoń a Mariola Teresa Kozubek a Maria Cinque
  • 006 a Multidisciplinary Journal of School Education
  • 008 a 2024
  • 009 a 13
  • 010 a 25 (1)
  • 013 a https://doi.org/10.35765/mjse.2024.1325.03
  • 014 a https://czasopisma.ignatianum.edu.pl/jpe/article/view/2725

Dublin Core

Repozytorium Akademii Ignatianum w Krakowie, które jest częścią Portalu Pracowniczego zostało zrealizowane w ramach projektu „Program wzmocnienia potencjału dydaktycznego Uczelni na rzecz rozwoju regionalnego” POWR.03.05.00-00-ZR10/18 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.