Student Engagement, Life Satisfaction, and Academic Burnout Among Polish Tertiary Students: A Mixed-Methods Analysis

Collection
Article
Download bibliographic description

MARC

  • 002 a Student Engagement, Life Satisfaction, and Academic Burnout Among Polish Tertiary Students: A Mixed-Methods Analysis
  • 003 a Arkadiusz Pietluch a Magdalena Trinder a Marta Dick-Bursztyn
  • 006 a Multidisciplinary Journal of School Education
  • 008 a 2024
  • 009 a 13
  • 010 a 26 (2)
  • 013 a https://doi.org/10.35765/mjse.2024.1326/21
  • 014 a https://czasopisma.ignatianum.edu.pl/jpe/article/view/3269

Dublin Core

Repozytorium Akademii Ignatianum w Krakowie, które jest częścią Portalu Pracowniczego zostało zrealizowane w ramach projektu „Program wzmocnienia potencjału dydaktycznego Uczelni na rzecz rozwoju regionalnego” POWR.03.05.00-00-ZR10/18 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.