Select: Wartość literatury w procesie przygotowywania dziecka na odejście bliskiej osoby w kontekście koncepcji odporności psychicznej Edith Grotberg
No thumbnail Wartość literatury w procesie przygotowywania dziecka na odejście bliskiej osoby w kontekście koncepcji odporności psychicznej Edith Grotberg Karolina Flis; Weronika Włodek; Zuzanna Sury Article Select: Wychowanie integralne podstawą rozwoju osoby
Go to the collection
Wychowanie integralne podstawą rozwoju osoby ZBIGNIEW MAREK (Autor) Article 2017 Select: Rozwijanie umiejętności STEM w przedszkolu. Możliwości i wyzwania z perspektywy przyszłych nauczyciel = Developing STEM Skills in Kindergarten: Opportunities and Challenges from the Perspective of Future Teachers
Go to the collection
Rozwijanie umiejętności STEM w przedszkolu. Możliwości i wyzwania z perspektywy przyszłych nauczyciel = Developing STEM Skills in Kindergarten: Opportunities and Challenges from the Perspective of Future Teachers DOROTA ZDYBEL (Autor); IRENA PULAK (Autor); Maria Cinque (Autor); María Teresa Fuertes (Autor); Yvonne Crotty (Autor) Article 2019 Select: Nauczyciel i wychowanie do wartości. Idee księdza Karola Mazurkiewicza
Go to the collection
Nauczyciel i wychowanie do wartości. Idee księdza Karola Mazurkiewicza WŁADYSŁAWA SZULAKIEWICZ (Autor) Article 2022 Select: Polskie przedszkola na uchodźstwie w okresie II wojny światowej = Polish Kindergartens in Exile During the World War II
Go to the collection
Polskie przedszkola na uchodźstwie w okresie II wojny światowej = Polish Kindergartens in Exile During the World War II WITOLD CHMIELEWSKI (Autor) Article 2019 Select: Kitchen Lab for Kids. Program kształtowania umiejętności STEM w przedszkolu = Kitchen Lab for Kids: A Programme for Shaping STEM Skills in Preschool
Go to the collection
Kitchen Lab for Kids. Program kształtowania umiejętności STEM w przedszkolu = Kitchen Lab for Kids: A Programme for Shaping STEM Skills in Preschool BARBARA SURMA (Autor); Fiona Maguire (Autor); Margaret Farren (Autor); María Teresa Fuertes (Autor); Nicoletta Rosati (Autor); Stefano Menon (Autor) Article 2019 Select: Teologia stworzenia i etyka ekologiczna. Wprowadzanie wątków ekologicznych do programu kształcenia katechetów
Go to the collection
Teologia stworzenia i etyka ekologiczna. Wprowadzanie wątków ekologicznych do programu kształcenia katechetów PAWEŁ KAŹMIERCZAK (Autor); STANISŁAW GAŁKOWSKI (Autor) Article 2021 Select: Możliwości wspierania edukacji domowej nowoczesnymi technologiami informacyjno-komunikacyjnymi : Supporting Homeschooling with Modern Information and Communication Technologies
Go to the collection
Możliwości wspierania edukacji domowej nowoczesnymi technologiami informacyjno-komunikacyjnymi : Supporting Homeschooling with Modern Information and Communication Technologies IRENA PULAK (Autor); RENATA KRÓLIKIEWICZ (Autor) Article 2020 Select: 'Mantle of Expert (MoE)’ w edukacji przedszkolnej – „Zagrajmy w bibliotekarza!”
No thumbnail 'Mantle of Expert (MoE)’ w edukacji przedszkolnej – „Zagrajmy w bibliotekarza!” Ágnes Magyar; Renáta Bernhardt Article Select: Funkcjonowanie społeczne dzieci-migrantów w polskiej szkole w opinii rodziców i dyrektorów szkół podstawowych
No thumbnail Funkcjonowanie społeczne dzieci-migrantów w polskiej szkole w opinii rodziców i dyrektorów szkół podstawowych Fabian Andruszkiewicz; Patrycja Aurelia Młynek Article Select: Definicja i klasyfikacja pojęcia innowacji pedagogicznej - przegląd systematyczny
No thumbnail Definicja i klasyfikacja pojęcia innowacji pedagogicznej - przegląd systematyczny Nikola Barčíková Article Select: Trening mindfulness w edukacji wczesnoszkolnej
No thumbnail Trening mindfulness w edukacji wczesnoszkolnej Nicoletta Rosati Article Select: Skuteczne zdziwienie. Wyzwalamy myślenie – strategia nauki czytania przez zdziwienie
No thumbnail Skuteczne zdziwienie. Wyzwalamy myślenie – strategia nauki czytania przez zdziwienie Monika Wiśniewska-Kin Article Select: Zapotrzebowanie na umiejętności cyfrowe w szkołach podstawowych
No thumbnail Zapotrzebowanie na umiejętności cyfrowe w szkołach podstawowych Miroslava Cimermanová Article Select: Znaczenie zabawki w terapii autyzmu : wybrane aspekty = The Meaning of a Toy in Autism Therapy
No thumbnail Znaczenie zabawki w terapii autyzmu : wybrane aspekty = The Meaning of a Toy in Autism Therapy Ewa Zmuda (Autor); MARZENA SZUREK (Autor) Article 2018 Select: Od słowa do opowieści. Usprawnianie kompetencji narracyjnych dziecka drogą doskonalenia zdolności opowiadania = From the Word to the Story. Improving Children’s Narrative Competences as a Way to Improve Storytelling Skills
Go to the collection
Od słowa do opowieści. Usprawnianie kompetencji narracyjnych dziecka drogą doskonalenia zdolności opowiadania = From the Word to the Story. Improving Children’s Narrative Competences as a Way to Improve Storytelling Skills Ewa Zmuda (Autor); MARZENA SZUREK (Autor) Article 2020 Select: Gotowość szkolna dzieci 6-letnich w zakresie przygotowania do nauki pisania i czytania z wykorzystaniem programu rozwijającego percepcję wzrokową „Wzory i obrazki” M. Frostig i D. Horne’a – studium przypadku
Go to the collection
Gotowość szkolna dzieci 6-letnich w zakresie przygotowania do nauki pisania i czytania z wykorzystaniem programu rozwijającego percepcję wzrokową „Wzory i obrazki” M. Frostig i D. Horne’a – studium przypadku MARTYNA SZCZOTKA (Autor) Article 2021 Select: Poziom rozwoju 6-letnich dzieci dwujęzycznych w placówce wychowania przedszkolnego - studium przypadku
Go to the collection
Poziom rozwoju 6-letnich dzieci dwujęzycznych w placówce wychowania przedszkolnego - studium przypadku KATARZYNA SZEWCZUK (Autor); MARTYNA SZCZOTKA (Autor) Article 2021 Select: Students of Teacher Training Programs and Their Views on STEM: A Focus Interview
Go to the collection
Students of Teacher Training Programs and Their Views on STEM: A Focus Interview KATARZYNA SZEWCZUK (Autor); MARTYNA SZCZOTKA (Autor) Article 2021 Select: Metody wspierania edukacyjnego stosowane przez nauczycieli klas I-III – raport z badań = Methods of Educational Support Used by Teachers of Classes I-III – Research Report
Go to the collection
Metody wspierania edukacyjnego stosowane przez nauczycieli klas I-III – raport z badań = Methods of Educational Support Used by Teachers of Classes I-III – Research Report KATARZYNA SZEWCZUK (Autor); MARTYNA SZCZOTKA (Autor) Article 2019