Select: Paradygmaty w kształceniu i doskonaleniu zawodowym nauczycieli
Go to the collection
Paradygmaty w kształceniu i doskonaleniu zawodowym nauczycieli Agnieszka Kaczor (Autor) Article 2021 Select: Specificity of the teacher's work in the common room
Go to the collection
Specificity of the teacher's work in the common room Agnieszka Kaczor (Autor) Article 2021 Select: Wykorzystanie portfolio w pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym
Go to the collection
Wykorzystanie portfolio w pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym Agnieszka Kaczor (Autor) Article 2021 Select: Zastosowanie projektu edukacyjnego w pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym w refleksjach i działaniach przyszłych nauczycieli
Go to the collection
Zastosowanie projektu edukacyjnego w pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym w refleksjach i działaniach przyszłych nauczycieli Agnieszka Kaczor (Autor) Article 2022 Select: Zastosowanie mapy myśli w pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym
Go to the collection
Zastosowanie mapy myśli w pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym Agnieszka Kaczor (Autor) Article 2020 Select: Kompetencje wychowawcy świetlicy jako specyficznego miejsca wspomagania rozwoju Dziecka = Competencies of a Teacher Working in an Afterschool Club, Being a Specific Place Providing Support to a Child in Their Growth and Development
Go to the collection
Kompetencje wychowawcy świetlicy jako specyficznego miejsca wspomagania rozwoju Dziecka = Competencies of a Teacher Working in an Afterschool Club, Being a Specific Place Providing Support to a Child in Their Growth and Development Agnieszka Kaczor (Autor) Article 2019 Select: Nauczyciel stażysta wobec wymagań wynikających z procedury awansu zawodowego nauczycieli
Go to the collection
Nauczyciel stażysta wobec wymagań wynikających z procedury awansu zawodowego nauczycieli Agnieszka Kaczor (Autor) Article 2020 Select: Dimensions of cooperation with parents of students with special educational needs in the workspace of a teacher of grades I–III
Go to the collection
Dimensions of cooperation with parents of students with special educational needs in the workspace of a teacher of grades I–III Agnieszka Kaczor (Autor) Article 2022 Select: PROJEKT EDUKACYJNY W KLASACH I–III W REFLEKSJI STUDENTÓW PEDAGOGIKI
Go to the collection
PROJEKT EDUKACYJNY W KLASACH I–III W REFLEKSJI STUDENTÓW PEDAGOGIKI AGNIESZKA KACZOR (Autor) Article 2023 Select: DIALOGUE WITH PARENTS OF STUDENTS ACCORDING TO FUTURE TEACHERS
Go to the collection
DIALOGUE WITH PARENTS OF STUDENTS ACCORDING TO FUTURE TEACHERS AGNIESZKA KACZOR (Autor) Article 2024 Select: The teacher’s paradigm in building relationships with students and their parents
Go to the collection
The teacher’s paradigm in building relationships with students and their parents AGNIESZKA KACZOR (Autor) Article 2024