Search result table

Search Results

Results view
11 records found
List of items
Checkbox
MiniatureTitleAuthorCollectionDate
Go to the collection
Klaudia Cymanow-Sosin, Lokowanie idei w reklamie. Studium analityczno-badawcze na podstawie treści w polskiej wersji serwisu YouTube, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2020, ss. 371.MIROSŁAW LAKOMY (Autor)Article2021
Go to the collection
Zjawisko zahibernowanej propagandy politycznej w nowych mediachKONRAD OŚWIECIMSKI (Autor); MIROSŁAW LAKOMY (Autor)Article2020
Go to the collection
Influencer – media novi hominemMIROSŁAW LAKOMY (Autor)Article2022
Go to the collection
Postprawda w dyskursie publicznym w kontekście logiki klasycznej i logiki rozmytejMIROSŁAW LAKOMY (Autor)Article2019
No thumbnailE-kampanie prezydenckie w USA i w PolsceKONRAD OŚWIECIMSKI (Autor); MIROSŁAW LAKOMY (Autor)Monographs2017
No thumbnailDoktryna Bernaysa : Demokracja, między propagandą a public relationsMIROSŁAW LAKOMY (Autor)Monographs2019
No thumbnailPandemia COVID-19 i polityka „Wielkiego Zamknięcia” jako wyzwanie dla demokracjiKONRAD OŚWIECIMSKI (Autor); MIROSŁAW LAKOMY (Autor)Monographs2021
No thumbnailMapowanie internetu jako instrument komunikowania politycznegoMIROSŁAW LAKOMY (Autor)chapter in monograph2023
Go to the collection
Technologie kognitywne a demokracjaMIROSŁAW LAKOMY (Autor)Article2023
Go to the collection
Suwerenność technologiczna państwaMIROSŁAW LAKOMY (Autor)Article2022
No thumbnailHomo Redundans. Ewolucja informacjonizmu ku “technologicznej osobliwości”MIROSŁAW LAKOMY (Autor)chapter in monograph2024
11 records found