Search result table

Search Results

Results view
12 records found
List of items
Checkbox
MiniatureTitleAuthorCollectionDate
Go to the collection
Connective Learning as Teachers Approach to Ones Own Professional Development The Case of PolandDOROTA ZDYBEL (Autor); JOLANTA KARBOWNICZEK (Autor)Article2022
Go to the collection
Children's conceptions of memory and imagination - from conceptual knowledge to metacognition. Phenomenographical studyDOROTA ZDYBEL (Autor)Article2021
Go to the collection
Dziecięce koncepcje wiedzy i poznania – o rozwoju myślenia epistemologicznego dzieci we wczesnym i średnim dzieciństwieDOROTA ZDYBEL (Autor)Article2020
Go to the collection
Kuchnia jako laboratorium edukacji STEM w przedszkolu - od eksperymentu do ścieżki uczenia sięDOROTA ZDYBEL (Autor)Article2021
No thumbnailAutonomia poznawcza dziecka w koncepcji Marii Montessori : współczesne (re)interpretacje = The Child’s Cognitive Autonomy in Montessori Pedagogy : Contemporary (Re)InterpretationsDOROTA ZDYBEL (Autor)Article2018
Go to the collection
Rodzina jako przestrzeń socjalizacji poznawczej dziecka, o procesie przyswajania kulturowych narzędzi myślenia = Family as the space of the child’s cognitive socialisation, on the process of acquiring cultural tools of thinkingDOROTA ZDYBEL (Autor)Article2019
Go to the collection
Rozwijanie umiejętności STEM w przedszkolu. Możliwości i wyzwania z perspektywy przyszłych nauczyciel = Developing STEM Skills in Kindergarten: Opportunities and Challenges from the Perspective of Future TeachersDOROTA ZDYBEL (Autor); IRENA PULAK (Autor); Maria Cinque (Autor); María Teresa Fuertes (Autor); Yvonne Crotty (Autor)Article2019
No thumbnailFamilies’ Experience of Intellectual Disability and the Level of Empathy in AdolescentsAgnieszka Lasota (Autor); Anna Bujnowska (Autor); DOROTA ZDYBEL (Autor)Article2017
Go to the collection
Mapping teachers’ personal epistemologies - Phenomenographical approachDOROTA ZDYBEL (Autor)Article2020
Go to the collection
Język w procesie kształtowania wrażliwości emocjonalnej dziecka – studium empiryczne = Language in the Process of Developing Child’s Emotional Sensitiveness: Empirical StudyDOROTA ZDYBEL (Autor); Magda Śliwa (Autor)Article2020
Go to the collection
Fenomenografia jako klucz do świata dziecięcych koncepcji umysłu i poznaniaDOROTA ZDYBEL (Autor)Article2023
No thumbnailConceptions of mind in young learners with ADHD syndrome. Phenomenographic perspectiveDOROTA ZDYBEL (Autor)Article2024
12 records found