Select: Connective Learning as Teachers Approach to Ones Own Professional Development The Case of Poland
Go to the collection
Connective Learning as Teachers Approach to Ones Own Professional Development The Case of Poland DOROTA ZDYBEL (Autor); JOLANTA KARBOWNICZEK (Autor) Article 2022 Select: Children's conceptions of memory and imagination - from conceptual knowledge to metacognition. Phenomenographical study
Go to the collection
Children's conceptions of memory and imagination - from conceptual knowledge to metacognition. Phenomenographical study DOROTA ZDYBEL (Autor) Article 2021 Select: Dziecięce koncepcje wiedzy i poznania – o rozwoju myślenia epistemologicznego dzieci we wczesnym i średnim dzieciństwie
Go to the collection
Dziecięce koncepcje wiedzy i poznania – o rozwoju myślenia epistemologicznego dzieci we wczesnym i średnim dzieciństwie DOROTA ZDYBEL (Autor) Article 2020 Select: Kuchnia jako laboratorium edukacji STEM w przedszkolu - od eksperymentu do ścieżki uczenia się
Go to the collection
Kuchnia jako laboratorium edukacji STEM w przedszkolu - od eksperymentu do ścieżki uczenia się DOROTA ZDYBEL (Autor) Article 2021 Select: Autonomia poznawcza dziecka w koncepcji Marii Montessori : współczesne (re)interpretacje = The Child’s Cognitive Autonomy in Montessori Pedagogy : Contemporary (Re)Interpretations
No thumbnail Autonomia poznawcza dziecka w koncepcji Marii Montessori : współczesne (re)interpretacje = The Child’s Cognitive Autonomy in Montessori Pedagogy : Contemporary (Re)Interpretations DOROTA ZDYBEL (Autor) Article 2018 Select: Rodzina jako przestrzeń socjalizacji poznawczej dziecka, o procesie przyswajania kulturowych narzędzi myślenia = Family as the space of the child’s cognitive socialisation, on the process of acquiring cultural tools of thinking
Go to the collection
Rodzina jako przestrzeń socjalizacji poznawczej dziecka, o procesie przyswajania kulturowych narzędzi myślenia = Family as the space of the child’s cognitive socialisation, on the process of acquiring cultural tools of thinking DOROTA ZDYBEL (Autor) Article 2019 Select: Rozwijanie umiejętności STEM w przedszkolu. Możliwości i wyzwania z perspektywy przyszłych nauczyciel = Developing STEM Skills in Kindergarten: Opportunities and Challenges from the Perspective of Future Teachers
Go to the collection
Rozwijanie umiejętności STEM w przedszkolu. Możliwości i wyzwania z perspektywy przyszłych nauczyciel = Developing STEM Skills in Kindergarten: Opportunities and Challenges from the Perspective of Future Teachers DOROTA ZDYBEL (Autor); IRENA PULAK (Autor); Maria Cinque (Autor); María Teresa Fuertes (Autor); Yvonne Crotty (Autor) Article 2019 Select: Families’ Experience of Intellectual Disability and the Level of Empathy in Adolescents
No thumbnail Families’ Experience of Intellectual Disability and the Level of Empathy in Adolescents Agnieszka Lasota (Autor); Anna Bujnowska (Autor); DOROTA ZDYBEL (Autor) Article 2017 Select: Mapping teachers’ personal epistemologies - Phenomenographical approach
Go to the collection
Mapping teachers’ personal epistemologies - Phenomenographical approach DOROTA ZDYBEL (Autor) Article 2020 Select: Język w procesie kształtowania wrażliwości emocjonalnej dziecka – studium empiryczne = Language in the Process of Developing Child’s Emotional Sensitiveness: Empirical Study
Go to the collection
Język w procesie kształtowania wrażliwości emocjonalnej dziecka – studium empiryczne = Language in the Process of Developing Child’s Emotional Sensitiveness: Empirical Study DOROTA ZDYBEL (Autor); Magda Śliwa (Autor) Article 2020 Select: Fenomenografia jako klucz do świata dziecięcych koncepcji umysłu i poznania
Go to the collection
Fenomenografia jako klucz do świata dziecięcych koncepcji umysłu i poznania DOROTA ZDYBEL (Autor) Article 2023 Select: Conceptions of mind in young learners with ADHD syndrome. Phenomenographic perspective
No thumbnail Conceptions of mind in young learners with ADHD syndrome. Phenomenographic perspective DOROTA ZDYBEL (Autor) Article 2024