Select: Od emancypacji człowieka do emancypacji z człowieczeństwa? : o posthumanistycznych implikacjach pedagogiki ogólno-krytycznej
No thumbnail Od emancypacji człowieka do emancypacji z człowieczeństwa? : o posthumanistycznych implikacjach pedagogiki ogólno-krytycznej Markus Lipowicz (Autor) Article 2018 Select: "Playing God" as an Educational Ideal? : On the Anti-Christian Foundation of Transhumanism
No thumbnail "Playing God" as an Educational Ideal? : On the Anti-Christian Foundation of Transhumanism Markus Lipowicz (Autor) Article 2017 Select: Wychowanie czy ulepszenie? : o antychrześcijańskich korzeniach i pedagogicznych implikacjach transhumanizmu
Go to the collection
Wychowanie czy ulepszenie? : o antychrześcijańskich korzeniach i pedagogicznych implikacjach transhumanizmu Markus Lipowicz (Autor) Article 2017 Select: Ponowoczesność jako rzeczywistość społeczna - albo : próba obrony koncepcji końca nowoczesności jako okresu powstania nowych form socjalizacji
No thumbnail Ponowoczesność jako rzeczywistość społeczna - albo : próba obrony koncepcji końca nowoczesności jako okresu powstania nowych form socjalizacji Markus Lipowicz (Autor) Article 2017 Select: Posthumanizm jako podstawa edukacji dla zrównoważonego rozwoju? : możliwości i granice rewolucji edukacyjnej
No thumbnail Posthumanizm jako podstawa edukacji dla zrównoważonego rozwoju? : możliwości i granice rewolucji edukacyjnej Markus Lipowicz (Autor) Article 2017 Select: Pedagogical Anthropology as Existential Risk Prevention : A Critical Take on the Techno-Progressive Discourses of Artificial General Intelligence and Moral Enhancement
No thumbnail Pedagogical Anthropology as Existential Risk Prevention : A Critical Take on the Techno-Progressive Discourses of Artificial General Intelligence and Moral Enhancement Markus Lipowicz (Autor) Article 2017 Select: Pedagogiczne implikacje filozofii kultury i życia Ludwiga Wittgensteina : zarys problematyki
No thumbnail Pedagogiczne implikacje filozofii kultury i życia Ludwiga Wittgensteina : zarys problematyki Markus Lipowicz (Autor) Article 2017 Select: Człowieczeństwo jako (nie)zbędna kategoria refleksji pedagogicznej? : o ponowoczesnym kryzysie teorii wychowania w obliczu wyzwania trans- i posthumanizmu
No thumbnail Człowieczeństwo jako (nie)zbędna kategoria refleksji pedagogicznej? : o ponowoczesnym kryzysie teorii wychowania w obliczu wyzwania trans- i posthumanizmu Markus Lipowicz (Autor) Article 2017