Select: LEARNING A PARENTAL ROLE DURING THE PROCESS OF REHABILITATION AND FAMILY INTEGRATION, WITHIN PRISON SETTINGS
No thumbnail LEARNING A PARENTAL ROLE DURING THE PROCESS OF REHABILITATION AND FAMILY INTEGRATION, WITHIN PRISON SETTINGS 0000-0002-1659-3205; Ewelina Startek (Autor); KLAUDIA WĘC (Autor) Post-conference articles 2018 Select: Konteksty diagnozy profilaktycznej w perspektywie wybranych programów profilaktyki uniwersalnej
No thumbnail Konteksty diagnozy profilaktycznej w perspektywie wybranych programów profilaktyki uniwersalnej Adrianna Sarnat-Ciastko (Autor); KAROLINA KMIECIK-JUSIĘGA (Autor) chapter in monograph 2023 Select: "What is History is What is Illustrated": The Utilization and Function of Images in History Coursebooks in Poland and Britain.
Go to the collection
"What is History is What is Illustrated": The Utilization and Function of Images in History Coursebooks in Poland and Britain. Aeddan Shaw (Autor) Article 2020 Select: Szpunar, M. (2018). (Nie)potrzebna wrażliwość. Wydawnictwo Instytut Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego, ss. 160
Go to the collection
Szpunar, M. (2018). (Nie)potrzebna wrażliwość. Wydawnictwo Instytut Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego, ss. 160 Agata Borowska (Autor) Article 2021 Select: Proces badawczy w krytyczno-partycypacyjno‑ -edukacyjnych badaniach w działaniu – rekonesans i dynamiczne cykle działaniowe
Go to the collection
Proces badawczy w krytyczno-partycypacyjno‑ -edukacyjnych badaniach w działaniu – rekonesans i dynamiczne cykle działaniowe Agata Borowska (Autor) Article 2023 Select: Simon Baron‑Cohen, Teoria zła. O empatii i genezie okrucieństwa, przekład Agnieszka Nowak, Wydawnictwo Smak Słowa, Sopot 2014
Go to the collection
Simon Baron‑Cohen, Teoria zła. O empatii i genezie okrucieństwa, przekład Agnieszka Nowak, Wydawnictwo Smak Słowa, Sopot 2014 Agata Borowska (Autor) Article 2020 Select: Odczytanie procesu adaptacji w sytuacji pandemii i postpandemii COVID-19 w rodzinie dziecka z autystycznego spektrum w świetle koncepcji resilience i resilience rodziny
Go to the collection
Odczytanie procesu adaptacji w sytuacji pandemii i postpandemii COVID-19 w rodzinie dziecka z autystycznego spektrum w świetle koncepcji resilience i resilience rodziny Agata Borowska (Autor) Article 2022 Select: Mechanizm systematyzujący i hipersystematyzujący osób z autystycznego spektrum w teorii wynalazczości "jeżeli-i-to" Simona Barona-Cohena - konteksty edukacyjne
Go to the collection
Mechanizm systematyzujący i hipersystematyzujący osób z autystycznego spektrum w teorii wynalazczości "jeżeli-i-to" Simona Barona-Cohena - konteksty edukacyjne Agata Borowska (Autor) Article 2021 Select: Człowiek - wychowanek - uczeń odmienny neurorozwojowo w przestrzeni pedagogiki towarzyszenia
Go to the collection
Człowiek - wychowanek - uczeń odmienny neurorozwojowo w przestrzeni pedagogiki towarzyszenia Agata Borowska (Autor) Article 2022 Select: KATEGORIE RÓŻNICUJĄCE W PARTYCYPACYJNYCH BADANIACH W DZIAŁANIU OPARTE NA MODELU TYPU MODE 1 SCIENCE I MODE 2 SCIENCE W OBSZARZE PEDAGOGIKI SPECJALNEJ
Go to the collection
KATEGORIE RÓŻNICUJĄCE W PARTYCYPACYJNYCH BADANIACH W DZIAŁANIU OPARTE NA MODELU TYPU MODE 1 SCIENCE I MODE 2 SCIENCE W OBSZARZE PEDAGOGIKI SPECJALNEJ Agata Borowska (Autor) Article 2023 Select: Selected concepts and contemporary early childhood education program
Go to the collection
Selected concepts and contemporary early childhood education program Agata Tatara (Autor); JOLANTA KARBOWNICZEK (Autor) Article 2019 Select: Specjalistyczna edukacja bilingwalna w szkolnictwie wyższym
No thumbnail Specjalistyczna edukacja bilingwalna w szkolnictwie wyższym AGNIESZKA CIERPICH-KOZIEŁ (Autor); BOŻENA SIERADZKA-BAZIUR (Autor) Monographs 2020 Select: Internet i debata publiczna
No thumbnail Internet i debata publiczna Agnieszka Gałkowska (Autor); STANISŁAW GAŁKOWSKI (Autor) chapter in monograph 2023 Select: Image of the Teacher in the Light of Needs and Social Expectations
No thumbnail Image of the Teacher in the Light of Needs and Social Expectations Agnieszka Gębora (Autor); JOLANTA KARBOWNICZEK (Autor); Urszula Ordon (Autor) Article 2018 Select: Paradygmaty w kształceniu i doskonaleniu zawodowym nauczycieli
Go to the collection
Paradygmaty w kształceniu i doskonaleniu zawodowym nauczycieli Agnieszka Kaczor (Autor) Article 2021 Select: Specificity of the teacher's work in the common room
Go to the collection
Specificity of the teacher's work in the common room Agnieszka Kaczor (Autor) Article 2021 Select: Wykorzystanie portfolio w pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym
Go to the collection
Wykorzystanie portfolio w pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym Agnieszka Kaczor (Autor) Article 2021 Select: Zastosowanie projektu edukacyjnego w pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym w refleksjach i działaniach przyszłych nauczycieli
Go to the collection
Zastosowanie projektu edukacyjnego w pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym w refleksjach i działaniach przyszłych nauczycieli Agnieszka Kaczor (Autor) Article 2022 Select: Zastosowanie mapy myśli w pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym
Go to the collection
Zastosowanie mapy myśli w pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym Agnieszka Kaczor (Autor) Article 2020 Select: Kompetencje wychowawcy świetlicy jako specyficznego miejsca wspomagania rozwoju Dziecka = Competencies of a Teacher Working in an Afterschool Club, Being a Specific Place Providing Support to a Child in Their Growth and Development
Go to the collection
Kompetencje wychowawcy świetlicy jako specyficznego miejsca wspomagania rozwoju Dziecka = Competencies of a Teacher Working in an Afterschool Club, Being a Specific Place Providing Support to a Child in Their Growth and Development Agnieszka Kaczor (Autor) Article 2019