Trajektoria kariery kryminalnej w perspektywie badań jakościowych

Kolekcja
artykuły
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

MARC

  • 002 $a Trajektoria kariery kryminalnej w perspektywie badań jakościowych
  • 003 $a MIŁOSZ MÓŁKA (Autor)
  • 003 $b 0000-0002-2929-9881
  • 004 $a Oryginalny artykuł naukowy
  • 006 $a Kwartalnik Pedagogiczny
  • 008 $a 2020
  • 011 $a 0023-5938
  • 013 $a 10.31338/2657-6007.kp.2020-2.5
  • 014 $a https://kwartalnikpedagogiczny.pl/resources/html/article/details?id=208520
  • 015 $a 76-102
  • 017 $a polski
  • 020 $a The article presents an example of the implementation of one of the narrative study methods, which aims to develop pedagogical implications constituting the premises for building the theory and/or designing educational activities. This goal set the line of reasoning from determining the significance of biographical research in pedagogy, by demonstrating the scientific value of the narrative, to showing how to study (auto)biographical narration using the procedure of interaction analysis.
  • 966 $a pedagogika
  • 985 $a Wydział Pedagogiczny
  • 985 $b Instytut Nauk o Wychowaniu

Dublin Core

Pliki

Molka_Milosz_Trajektoria.pdf (813 KB)

  • Licencja: CC BY 4.0
  • Wersja tekstu: Ostateczna opublikowana
  • Dostępność: Publiczny