The Pedagogy of Witness. An Anthropological-Kreygmatic Perspective by Zbigniew Marek SJ & Anna Walulik CSFN – the Reflective Challenge for Education
Opis
- Tytuł: The Pedagogy of Witness. An Anthropological-Kreygmatic Perspective by Zbigniew Marek SJ & Anna Walulik CSFN – the Reflective Challenge for Education
- Autor/Autorzy: MARIA SZYMAŃSKA (Autor)
- Nazwa czasopisma: Central European Journal of Educational Research
- Rok: 2020
- ISSN: 2677-0326
- DOI: 10.37441/CEJER/2020/2/2/7920
- Adres www:: https://ojs.lib.unideb.hu/CEJER/article/view/7920
- Strony od-do: 111-115
- Język: angielski
- Dyscyplina: pedagogika
MARC
- 002 $a The Pedagogy of Witness. An Anthropological-Kreygmatic Perspective by Zbigniew Marek SJ & Anna Walulik CSFN – the Reflective Challenge for Education
- 003 $b 0000-0001-5244-5966
- 003 $a MARIA SZYMAŃSKA (Autor)
- 004 $a Artykuł recenzyjny (recenzja naukowa)
- 006 $a Central European Journal of Educational Research
- 008 $a 2020
- 011 $a 2677-0326
- 013 $a 10.37441/CEJER/2020/2/2/7920
- 014 $a https://ojs.lib.unideb.hu/CEJER/article/view/7920
- 015 $a 111-115
- 017 $a angielski
- 966 $a pedagogika
- 985 $a Wydział Pedagogiczny
- 985 $b Instytut Nauk o Wychowaniu
Dublin Core
Indeksy
- Tytuł: The Pedagogy of Witness. An Anthropological-Kreygmatic Perspective by Zbigniew Marek SJ & Anna Walulik CSFN – the Reflective Challenge for Education
- Autor (Twórca): MARIA SZYMAŃSKA (Autor)
- Tytuł czasopisma : Central European Journal of Educational Research
- Data: 2020
- Dyscyplina: pedagogika
- Struktura:
- Język: angielski