The Pedagogy of Witness. An Anthropological-Kreygmatic Perspective by Zbigniew Marek SJ & Anna Walulik CSFN – the Reflective Challenge for Education

Kolekcja
artykuły
Pobierz opis bibliograficzny

MARC

  • 002 a The Pedagogy of Witness. An Anthropological-Kreygmatic Perspective by Zbigniew Marek SJ & Anna Walulik CSFN – the Reflective Challenge for Education
  • 003 b 0000-0001-5244-5966
  • 003 a MARIA SZYMAŃSKA (Autor)
  • 004 a Artykuł recenzyjny (recenzja naukowa)
  • 006 a Central European Journal of Educational Research
  • 008 a 2020
  • 011 a 2677-0326
  • 013 a 10.37441/CEJER/2020/2/2/7920
  • 014 a https://ojs.lib.unideb.hu/CEJER/article/view/7920
  • 015 a 111-115
  • 017 a angielski
  • 966 a pedagogika
  • 985 a Wydział Pedagogiczny
  • 985 b Instytut Nauk o Wychowaniu

Dublin Core

Pliki

Szymanska_The Pedagogy.pdf (269 KB)

  • Licencja: CC BY 4.0
  • Wersja tekstu: Ostateczna opublikowana
  • Dostępność: Publiczny
Repozytorium Akademii Ignatianum w Krakowie, które jest częścią Portalu Pracowniczego zostało zrealizowane w ramach projektu „Program wzmocnienia potencjału dydaktycznego Uczelni na rzecz rozwoju regionalnego” POWR.03.05.00-00-ZR10/18 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.