Strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to dane tekstowe, zapisywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Wykorzystywane są one do prawidłowego funkcjonowania serwisu, gromadzenia informacji statystycznych o odwiedzających oraz obsługi udogodnień dla zalogowanych użytkowników. Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Ustawienia obsługi plików cookies można zmienić w swojej przeglądarce. Brak zmian tych ustawień oznacza akceptację dla stosowanych na stronie cookies.

The Challenges Posed by the Digital Revolution to Teaching Philosophy

Kolekcja
artykuły
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

MARC

  • 002 a The Challenges Posed by the Digital Revolution to Teaching Philosophy
  • 003 b 0000-0002-7940-3341
  • 003 b 0000-0003-1084-0487
  • 003 a PAWEŁ KAŹMIERCZAK (Autor)
  • 003 a STANISŁAW GAŁKOWSKI (Autor)
  • 004 a Oryginalny artykuł naukowy
  • 006 a Teaching Philosophy
  • 008 a 2020
  • 011 a 0145-5788
  • 013 a 10.5840/teachphil202082123
  • 014 a https://www.pdcnet.org/teachphil/content/teachphil_2020_0999_8_2_123
  • 015 a 231-244
  • 017 a angielski
  • 020 a The rapid development of the internet and the growth of the cyberspace is the most significant phenomenon of our times. The cyberspace puts pressure on all of us to adapt to its constraints. Its influence is also palpable in philosophy, and on the teaching of philosophy in particular, and there is increasing pressure to adapt philosophical education to the internet format. This paper argues that such pressure is not necessarily conducive to better education in philosophy, which requires more discursive and abstract reasoning.
  • 966 a pedagogika
  • 966 a pedagogika
  • 985 a Wydział Pedagogiczny
  • 985 b Instytut Nauk o Wychowaniu

Dublin Core

Repozytorium Akademii Ignatianum w Krakowie, które jest częścią Portalu Pracowniczego zostało zrealizowane w ramach projektu „Program wzmocnienia potencjału dydaktycznego Uczelni na rzecz rozwoju regionalnego” POWR.03.05.00-00-ZR10/18 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.