Recenzja książki : Krystyna Duraj-Nowakowa, Tropy myślenia o synergii w działalności nauczyciela akademickiego, Akademia Ignatianum w Krakowie, Wydawnictwo WAM, Kraków 2016, ss. 21
Opis
- Tytuł: Recenzja książki : Krystyna Duraj-Nowakowa, Tropy myślenia o synergii w działalności nauczyciela akademickiego, Akademia Ignatianum w Krakowie, Wydawnictwo WAM, Kraków 2016, ss. 21
- Autor/Autorzy: GABRIELA PAPROTNA (Autor)
- Nazwa czasopisma: Nauczyciel i Szkoła
- Rok: 2018
- ISSN: 1426-9899
- Adres www:: https://czasopisma.ignatianum.edu.pl/index.php/nis/article/view/1313
- Strony od-do:
- 131-134
- 0.18
- Język: polski
- Dyscyplina: pedagogika
MARC
- 002 $a Recenzja książki : Krystyna Duraj-Nowakowa, Tropy myślenia o synergii w działalności nauczyciela akademickiego, Akademia Ignatianum w Krakowie, Wydawnictwo WAM, Kraków 2016, ss. 21
- 003 $b 0000-0003-2330-1626
- 003 $a GABRIELA PAPROTNA (Autor)
- 004 $a Artykuł recenzyjny (recenzja naukowa)
- 006 $a Nauczyciel i Szkoła
- 008 $a 2018
- 011 $a 1426-9899
- 014 $a https://czasopisma.ignatianum.edu.pl/index.php/nis/article/view/1313
- 015 $a 131-134
- 016 $a 0.18
- 017 $a polski
- 966 $a pedagogika
- 985 $a Wydział Pedagogiczny
- 985 $b Instytut Nauk o Wychowaniu
Dublin Core
Indeksy
- Tytuł: Recenzja książki : Krystyna Duraj-Nowakowa, Tropy myślenia o synergii w działalności nauczyciela akademickiego, Akademia Ignatianum w Krakowie, Wydawnictwo WAM, Kraków 2016, ss. 21
- Autor (Twórca): GABRIELA PAPROTNA (Autor)
- Tytuł czasopisma : Nauczyciel i Szkoła
- Data: 2018
- Dyscyplina: pedagogika
- Struktura:
- Język: polski
Pliki
Paprotna_recenzja.pdf (198 KB)
- Licencja: CC BY-ND 4.0
- Wersja tekstu: Ostateczna opublikowana
- Dostępność: Publiczny