Wartości moralne w projektowaniu działań edukacyjnych
Opis
- Tytuł: Wartości moralne w projektowaniu działań edukacyjnych
- Autor/Autorzy: MARIA SZYMAŃSKA (Autor)
- Nazwa czasopisma: SPOŁECZEŃSTWO I POLITYKA. Pismo Edukacyjne
- Rok: 2017
- ISSN: 1733-8050
- Adres www:: https://i.vistula.edu.pl/media/docs/i4FQuHq3IQOCHoeT59ZZfJzz.pdf
- Strony od-do:
- 49-60
- 0.5
- Język: polski
- Abstrakt: Article is aimed at showing the meaning of moral values in projecting educational activities. Moral values through their functions belong to one of the most signifi cant factor determining the moral development, thus, the quality of moral character. In educational perspective they are positive and are the basis for projecting concrete activities. However, it demands ethical and axiological professionalizm from persons responsible for these activities.
- Dyscyplina: pedagogika
MARC
- 002 $a Wartości moralne w projektowaniu działań edukacyjnych
- 003 $b 0000-0001-5244-5966
- 003 $a MARIA SZYMAŃSKA (Autor)
- 004 $a Oryginalny artykuł naukowy
- 006 $a SPOŁECZEŃSTWO I POLITYKA. Pismo Edukacyjne
- 008 $a 2017
- 011 $a 1733-8050
- 014 $a https://i.vistula.edu.pl/media/docs/i4FQuHq3IQOCHoeT59ZZfJzz.pdf
- 015 $a 49-60
- 016 $a 0.5
- 017 $a polski
- 020 $a Article is aimed at showing the meaning of moral values in projecting educational activities. Moral values through their functions belong to one of the most signifi cant factor determining the moral development, thus, the quality of moral character. In educational perspective they are positive and are the basis for projecting concrete activities. However, it demands ethical and axiological professionalizm from persons responsible for these activities.
- 966 $a pedagogika
- 985 $a Wydział Pedagogiczny
- 985 $b Instytut Nauk o Wychowaniu
Dublin Core
Indeksy
- Tytuł: Wartości moralne w projektowaniu działań edukacyjnych
- Autor (Twórca): MARIA SZYMAŃSKA (Autor)
- Tytuł czasopisma : SPOŁECZEŃSTWO I POLITYKA. Pismo Edukacyjne
- Data: 2017
- Dyscyplina: pedagogika
- Struktura:
- Język: polski