Elisabetta Frezza, MalaScuola – „Gender”, affettività, emozioni: il sistema „educativo” per abolire la ragione e manipolare i nostri figli (tłum. własne: Złe funkcjonowanie szkoły – „Gender”, uczuciowość, emocje: system „wychowawczy” służący zniesieniu rozumu i manipulacji naszymi dziećmi), Casa Editrice Leonardo da Vinci, Roma 2017, ss. 174. ISBN 8894900002

Kolekcja
artykuły
Pobierz opis bibliograficzny

MARC

  • 002 a Elisabetta Frezza, MalaScuola – „Gender”, affettività, emozioni: il sistema „educativo” per abolire la ragione e manipolare i nostri figli (tłum. własne: Złe funkcjonowanie szkoły – „Gender”, uczuciowość, emocje: system „wychowawczy” służący zniesieniu rozumu i manipulacji naszymi dziećmi), Casa Editrice Leonardo da Vinci, Roma 2017, ss. 174. ISBN 8894900002
  • 003 b 0000-0003-2803-3085
  • 003 a BOGDAN STAŃKOWSKI (Autor)
  • 004 a Artykuł recenzyjny (recenzja naukowa)
  • 006 a Seminare. Poszukiwania naukowe
  • 008 a 2022
  • 009 a 43
  • 010 a 2
  • 011 a 1232-8766
  • 012 a 2450-1328
  • 013 a 10.21852/sem.2022.2.14
  • 014 a https://czasopisma.uksw.edu.pl/index.php/s/article/view/10628/9205
  • 015 a 191-193
  • 017 a polski
  • 966 a pedagogika
  • 985 a Wydział Pedagogiczny
  • 985 b Instytut Nauk o Wychowaniu

Dublin Core

Pliki

2022_art rec_ Stańkowski B_Elisabetta Frezza, MalaScuola – „Gender”, affettività....pdf (66,2 KB)

  • Licencja: CC BY-ND 4.0
  • Wersja tekstu: Ostateczna opublikowana
  • Dostępność: Publiczny
Repozytorium Akademii Ignatianum w Krakowie, które jest częścią Portalu Pracowniczego zostało zrealizowane w ramach projektu „Program wzmocnienia potencjału dydaktycznego Uczelni na rzecz rozwoju regionalnego” POWR.03.05.00-00-ZR10/18 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.