Elisabetta Frezza, MalaScuola – „Gender”, affettività, emozioni: il sistema „educativo” per abolire la ragione e manipolare i nostri figli (tłum. własne: Złe funkcjonowanie szkoły – „Gender”, uczuciowość, emocje: system „wychowawczy” służący zniesieniu rozumu i manipulacji naszymi dziećmi), Casa Editrice Leonardo da Vinci, Roma 2017, ss. 174. ISBN 8894900002

Kolekcja
artykuły
Pobierz opis bibliograficzny

MARC

  • 002 $a Elisabetta Frezza, MalaScuola – „Gender”, affettività, emozioni: il sistema „educativo” per abolire la ragione e manipolare i nostri figli (tłum. własne: Złe funkcjonowanie szkoły – „Gender”, uczuciowość, emocje: system „wychowawczy” służący zniesieniu rozumu i manipulacji naszymi dziećmi), Casa Editrice Leonardo da Vinci, Roma 2017, ss. 174. ISBN 8894900002
  • 003 $a BOGDAN STAŃKOWSKI (Autor)
  • 003 $b 0000-0003-2803-3085
  • 004 $a Artykuł recenzyjny (recenzja naukowa)
  • 006 $a Seminare. Poszukiwania naukowe
  • 008 $a 2022
  • 009 $a 43
  • 010 $a 2
  • 011 $a 1232-8766
  • 012 $a 2450-1328
  • 013 $a 10.21852/sem.2022.2.14
  • 014 $a https://czasopisma.uksw.edu.pl/index.php/s/article/view/10628/9205
  • 015 $a 191-193
  • 017 $a polski
  • 966 $a pedagogika
  • 985 $a Wydział Pedagogiczny
  • 985 $b Instytut Nauk o Wychowaniu

Dublin Core

Pliki

2022_art rec_ Stańkowski B_Elisabetta Frezza, MalaScuola – „Gender”, affettività....pdf (66,2 KB)

  • Licencja: CC BY-ND 4.0
  • Wersja tekstu: Ostateczna opublikowana
  • Dostępność: Publiczny