Anthropology, Personalism and the Pedagogical Creed: The Meaning of the Pedagogy of the Person in the 21st Century
Opis
- Tytuł: Anthropology, Personalism and the Pedagogical Creed: The Meaning of the Pedagogy of the Person in the 21st Century
- Autor/Autorzy: Maciej Jemioł (Autor)
- Nazwa czasopisma: Studia Paedagogica Ignatiana
- Rok: 2021
- Tom: 24
- Numer: 4
- ISSN: 2299-4890
- Adres www:: https://apcz.umk.pl/SPI/article/view/33302/31395
- Strony od-do: 213-223
- Język: angielski
- Dyscyplina: filozofia
MARC
- 002 a Anthropology, Personalism and the Pedagogical Creed: The Meaning of the Pedagogy of the Person in the 21st Century
- 003 a Maciej Jemioł (Autor)
- 004 a Artykuł recenzyjny (recenzja naukowa)
- 006 a Studia Paedagogica Ignatiana
- 008 a 2021
- 009 a 24
- 010 a 4
- 011 a 2299-4890
- 014 a https://apcz.umk.pl/SPI/article/view/33302/31395
- 015 a 213-223
- 017 a angielski
- 966 a filozofia
- 985 b Szkoła Doktorska
Dublin Core
Indeksy
- Tytuł: Anthropology, Personalism and the Pedagogical Creed: The Meaning of the Pedagogy of the Person in the 21st Century
- Autor (Twórca): Maciej Jemioł (Autor)
- Tytuł czasopisma : Studia Paedagogica Ignatiana
- Data: 2021
- Dyscyplina: filozofia
- Struktura: Szkoła Doktorska
- Język: angielski
Pliki
2021_art rec_Jemioł M_Anthropology......pdf (343 KB)
- Licencja: CC BY-ND 4.0
- Wersja tekstu: Ostateczna opublikowana
- Dostępność: Publiczny