Postępowanie nauczycieli w sytuacji zagrożenia uczniów środkami psychoaktywnymi na terenie szkoły – na podstawie badań szkół gimnazjalnych w Bielsku-Białej

Kolekcja
rozprawy doktorskie
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

MARC

  • 001 a Postępowanie nauczycieli w sytuacji zagrożenia uczniów środkami psychoaktywnymi na terenie szkoły – na podstawie badań szkół gimnazjalnych w Bielsku-Białej
  • 003 a Roman Waluś
  • 004 a dr hab. Justyna Kusztal, prof. UJ b dr hab. Joanna Łukasik, prof. UP
  • 005 a dr hab. Renata Jasnos, prof. AIK
  • 006 a ks. dr Krzysztof Biel SJ
  • 007 a 2 marca 2022r. b Kraków c 405
  • 008 a polski
  • 011 a uzależnienia a wychowanie pozaszkolne
  • 012 a addictions a extracullicular education
  • 013 a Akademia Ignatianum w Krakowie - Wydział Pedagogiczny
  • 015 a rozprawa doktorska
  • 017 a nauki społeczne
  • 018 a pedagogika
  • 019 a Rada ds. Stopni Naukowych AIK

Dublin Core

Pliki

Waluś_Roman_dysertacja.pdf (3,47 MB)

  • Licencja: Licencja Repozytorium
  • Wersja tekstu: Oryginalna autorska
  • Dostępność: W sieci wewnętrznej
Repozytorium Akademii Ignatianum w Krakowie, które jest częścią Portalu Pracowniczego zostało zrealizowane w ramach projektu „Program wzmocnienia potencjału dydaktycznego Uczelni na rzecz rozwoju regionalnego” POWR.03.05.00-00-ZR10/18 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.