Język podręczników do matematyki w klasie pierwszej jako kontekst budowania mentalnych ścieżek edukacyjnych uczniów i ich nauczycieli

Kolekcja
artykuły
Pobierz opis bibliograficzny

MARC

  • 002 a Język podręczników do matematyki w klasie pierwszej jako kontekst budowania mentalnych ścieżek edukacyjnych uczniów i ich nauczycieli
  • 003 a Alina Kalinowska-Iżykowska b https://orcid.org/0000-0003-4658-7620
  • 006 a Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
  • 013 a 10.35765/eetp.2023.1868.02

Dublin Core

Repozytorium Akademii Ignatianum w Krakowie, które jest częścią Portalu Pracowniczego zostało zrealizowane w ramach projektu „Program wzmocnienia potencjału dydaktycznego Uczelni na rzecz rozwoju regionalnego” POWR.03.05.00-00-ZR10/18 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.