Składowe procesu diagnozy pedagogicznej i ich postrzeganie przez nauczycieli szkół ogólnodostępnych i integracyjnych – raport z badań (cz. 2)

Kolekcja
artykuły
Pobierz opis bibliograficzny

MARC

  • 002 a Składowe procesu diagnozy pedagogicznej i ich postrzeganie przez nauczycieli szkół ogólnodostępnych i integracyjnych – raport z badań (cz. 2)
  • 003 a Joanna Skibska a Agnieszka Twaróg-Kanus b https://orcid.org/0000-0001-6096-3747 b https://orcid.org/0000-0003-3280-149
  • 006 a Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
  • 013 a 10.35765/eetp.2023.1868.10

Dublin Core

Repozytorium Akademii Ignatianum w Krakowie, które jest częścią Portalu Pracowniczego zostało zrealizowane w ramach projektu „Program wzmocnienia potencjału dydaktycznego Uczelni na rzecz rozwoju regionalnego” POWR.03.05.00-00-ZR10/18 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.