Funkcjonowanie dzieci w przestrzeni informacji cyfrowych – zagrożenia i problemy a edukacyjne strategie rozwoju ich kompetencji informacyjnych

Kolekcja
artykuły
Pobierz opis bibliograficzny

MARC

  • 002 a Funkcjonowanie dzieci w przestrzeni informacji cyfrowych – zagrożenia i problemy a edukacyjne strategie rozwoju ich kompetencji informacyjnych
  • 003 a Katarzyna Borawska-Kalbarczyk b 000-0003-4315-2226
  • 006 a Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
  • 013 a 10.35765/eetp.2023.1869.02 10.35765/eetp.2023.1869.02

Dublin Core

Repozytorium Akademii Ignatianum w Krakowie, które jest częścią Portalu Pracowniczego zostało zrealizowane w ramach projektu „Program wzmocnienia potencjału dydaktycznego Uczelni na rzecz rozwoju regionalnego” POWR.03.05.00-00-ZR10/18 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.