Self-Determination in Maths Education: How to Strengthen Students’ Positive Attitude to Mathematics and Develop Their Emotional/Social Competences

Kolekcja
artykuły
Pobierz opis bibliograficzny

MARC

  • 002 a Self-Determination in Maths Education: How to Strengthen Students’ Positive Attitude to Mathematics and Develop Their Emotional/Social Competences
  • 003 a Tomasz Knopik a Urszula Oszwa
  • 006 a Multidisciplinary Journal of School Education
  • 008 a 2023
  • 009 a 12
  • 010 a 23
  • 013 a https://doi.org/10.35765/mjse.2023.1223.08
  • 014 a https://czasopisma.ignatianum.edu.pl/jpe/article/view/1993

Dublin Core

Repozytorium Akademii Ignatianum w Krakowie, które jest częścią Portalu Pracowniczego zostało zrealizowane w ramach projektu „Program wzmocnienia potencjału dydaktycznego Uczelni na rzecz rozwoju regionalnego” POWR.03.05.00-00-ZR10/18 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.