Contexts of Extraordinary Parental Involvement in Children’s Education During the First Wave of COVID-19: A Case Study of a Public Elementary School in Poland

Kolekcja
artykuły
Pobierz opis bibliograficzny

MARC

  • 002 a Contexts of Extraordinary Parental Involvement in Children’s Education During the First Wave of COVID-19: A Case Study of a Public Elementary School in Poland
  • 003 a Marta Wiatr
  • 006 a Multidisciplinary Journal of School Education
  • 008 a 2023
  • 009 a 12
  • 010 a 24
  • 013 a https://doi.org/10.35765/mjse.2023.1224.03
  • 014 a https://czasopisma.ignatianum.edu.pl/jpe/article/view/2477

Dublin Core

Repozytorium Akademii Ignatianum w Krakowie, które jest częścią Portalu Pracowniczego zostało zrealizowane w ramach projektu „Program wzmocnienia potencjału dydaktycznego Uczelni na rzecz rozwoju regionalnego” POWR.03.05.00-00-ZR10/18 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.