Strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to dane tekstowe, zapisywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Wykorzystywane są one do prawidłowego funkcjonowania serwisu, gromadzenia informacji statystycznych o odwiedzających oraz obsługi udogodnień dla zalogowanych użytkowników. Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Ustawienia obsługi plików cookies można zmienić w swojej przeglądarce. Brak zmian tych ustawień oznacza akceptację dla stosowanych na stronie cookies.

Teaching Algerian Third-Year Elementary-school Pupils English Vocabulary Through Songs: An Effective Instructional Tool to Enliven English Classes

Kolekcja
artykuły
Pobierz opis bibliograficzny

MARC

  • 002 a Teaching Algerian Third-Year Elementary-school Pupils English Vocabulary Through Songs: An Effective Instructional Tool to Enliven English Classes
  • 003 a Dallel Sarnou a Hanane Sarnou
  • 006 a Multidisciplinary Journal of School Education
  • 008 a 2023
  • 009 a 12
  • 010 a 24
  • 013 a https://doi.org/10.35765/mjse.2023.1224.14
  • 014 a https://czasopisma.ignatianum.edu.pl/jpe/article/view/2708

Dublin Core

Repozytorium Akademii Ignatianum w Krakowie, które jest częścią Portalu Pracowniczego zostało zrealizowane w ramach projektu „Program wzmocnienia potencjału dydaktycznego Uczelni na rzecz rozwoju regionalnego” POWR.03.05.00-00-ZR10/18 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.