Strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to dane tekstowe, zapisywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Wykorzystywane są one do prawidłowego funkcjonowania serwisu, gromadzenia informacji statystycznych o odwiedzających oraz obsługi udogodnień dla zalogowanych użytkowników. Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Ustawienia obsługi plików cookies można zmienić w swojej przeglądarce. Brak zmian tych ustawień oznacza akceptację dla stosowanych na stronie cookies.

Supporting the Development of Competences Necessary for the Independent Living of People With Profound Disorders of Intellectual Development: An Empirical Study

Kolekcja
artykuły
Pobierz opis bibliograficzny

MARC

  • 002 a Supporting the Development of Competences Necessary for the Independent Living of People With Profound Disorders of Intellectual Development: An Empirical Study
  • 003 a Monika Adamczyk a Piotr Majewicz a Jakub Wolny
  • 006 a Multidisciplinary Journal of School Education
  • 008 a 2023
  • 009 a 12
  • 010 a 24
  • 013 a https://doi.org/10.35765/mjse.2023.1224.17
  • 014 a https://czasopisma.ignatianum.edu.pl/jpe/article/view/2441

Dublin Core

Repozytorium Akademii Ignatianum w Krakowie, które jest częścią Portalu Pracowniczego zostało zrealizowane w ramach projektu „Program wzmocnienia potencjału dydaktycznego Uczelni na rzecz rozwoju regionalnego” POWR.03.05.00-00-ZR10/18 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.