Pedagog jako świadek rozwoju – w stronę psychopedagogiki resocjalizacji jako pedagogiki alternatywnej

Kolekcja
rozprawy doktorskie
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

MARC

  • 001 $a Pedagog jako świadek rozwoju – w stronę psychopedagogiki resocjalizacji jako pedagogiki alternatywnej
  • 003 $a Gorzelak Przemysław
  • 004 $a prof. dr hab. Marek Konopczyński $b dr hab. Renata Szczepanik, prof. UŁ
  • 005 $a dr hab. Monika Jaworska-Witkowska, prof. AP
  • 006 $a dr hab. Sławomir Pasikowski, prof. UŁ
  • 007 $a 14 listopada 2023 $b Kraków $c 337
  • 008 $a polski
  • 013 $a Rada ds. Stopni Naukowych UIK
  • 015 $a rozprawa doktorska
  • 017 $a nauki społeczne
  • 018 $a pedagogika
  • 019 $a Rada ds. Stopni Naukowych UIK

Dublin Core