Narzędzia cyfrowe w edukacji i kulturze seniorów w kontekście pandemii SARS-CoV-2.

Kolekcja
artykuły
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Tytuł: Narzędzia cyfrowe w edukacji i kulturze seniorów w kontekście pandemii SARS-CoV-2.
  • Autor/Autorzy: MICHAŁ SZANDUŁA (Autor)
  • Nazwa czasopisma: Rocznik Filozoficzny Ignatianum
  • Rok: 2024
  • Tom: 30
  • Numer: 1
  • ISSN: 2300-1402
  • DOI: 10.35765/rfi.2024.3001.8
  • Adres www:: https://czasopisma.ignatianum.edu.pl/rfi/article/view/2024.3001.8/2686
  • Strony od-do: 107-120
  • Język: polski
  • Abstrakt: Celem przeprowadzonych badań jest próba oceny sposobu funkcjonowania Uniwersytetu Trzeciego Wieku działającego na Uniwersytecie Rolniczym w Krakowie w latach 2019–2022 w kontekście wykorzystania w procesie kształcenia narzędzi cyfrowych. Na podstawie zebranych danych i przeprowadzonej analizy podjęto próbę uzyskania odpowiedzi na następujące pytania badawcze: Jaka formuła została wówczas przyjęta, jeśli chodzi o sposób prowadzenia wykładów, organizowania uroczystości akademickich i innych wydarzeń naukowych oraz kulturalnych w okresie obowiązujących restrykcji sanitarnych spowodowanych pandemią SARS-CoV-2? Jaka była aktywność słuchaczy podczas zastosowania nowych metod i technik kształcenia? Czy narzędzia cyfrowe, wdrożone wówczas w celu realizacji zadań, znalazły zastosowanie po zniesieniu obowiązkowych restrykcji sanitarnych?
  • Słowa kluczowe:
    • edukacja osób starszych
    • kształcenie na odległość
    • kultura
    • pandemia SARS-CoV-2
    • technologie informacyjno-komunikacyjne
  • Dyscyplina: nauki o kulturze i religii

MARC

  • 002 $a Narzędzia cyfrowe w edukacji i kulturze seniorów w kontekście pandemii SARS-CoV-2.
  • 003 $a MICHAŁ SZANDUŁA (Autor)
  • 003 $b 0000-0003-0685-5440
  • 004 $a Oryginalny artykuł naukowy
  • 005 $a Praca oryginalna
  • 006 $a Rocznik Filozoficzny Ignatianum
  • 008 $a 2024
  • 009 $a 30
  • 010 $a 1
  • 011 $a 2300-1402
  • 013 $a 10.35765/rfi.2024.3001.8
  • 014 $a https://czasopisma.ignatianum.edu.pl/rfi/article/view/2024.3001.8/2686
  • 015 $a 107-120
  • 017 $a polski
  • 019 $a Celem przeprowadzonych badań jest próba oceny sposobu funkcjonowania Uniwersytetu Trzeciego Wieku działającego na Uniwersytecie Rolniczym w Krakowie w latach 2019–2022 w kontekście wykorzystania w procesie kształcenia narzędzi cyfrowych. Na podstawie zebranych danych i przeprowadzonej analizy podjęto próbę uzyskania odpowiedzi na następujące pytania badawcze: Jaka formuła została wówczas przyjęta, jeśli chodzi o sposób prowadzenia wykładów, organizowania uroczystości akademickich i innych wydarzeń naukowych oraz kulturalnych w okresie obowiązujących restrykcji sanitarnych spowodowanych pandemią SARS-CoV-2? Jaka była aktywność słuchaczy podczas zastosowania nowych metod i technik kształcenia? Czy narzędzia cyfrowe, wdrożone wówczas w celu realizacji zadań, znalazły zastosowanie po zniesieniu obowiązkowych restrykcji sanitarnych?
  • 021 $a edukacja osób starszych
  • 021 $a kształcenie na odległość
  • 021 $a kultura
  • 021 $a pandemia SARS-CoV-2
  • 021 $a technologie informacyjno-komunikacyjne
  • 966 $a nauki o kulturze i religii
  • 985 $a Wydział Filozoficzny
  • 985 $b Instytut Kulturoznawstwa i Dziennikarstwa

Dublin Core

Pliki

3319-Tekst artykułu-10864-1-10-20240329.pdf (165 KB)

  • Licencja: CC BY 4.0
  • Wersja tekstu: Ostateczna opublikowana
  • Dostępność: Publiczny