How Can Social Understanding in Adolescence Be Enhanced? Observations Based on Short-Term Conversation-Based Training

Kolekcja
artykuły
Pobierz opis bibliograficzny

MARC

  • 002 a How Can Social Understanding in Adolescence Be Enhanced? Observations Based on Short-Term Conversation-Based Training
  • 003 a Iwona Sikorska a Małgorzata Stępień - Nycz a Marta Białecka b 0000-0002-1309-8065 b 0000-0002-5470-0083 b 0000-0002-0909-7123
  • 004 a oryginalny artykuł naukowy
  • 006 a "Studia Paedagogica Ignatiana"
  • 008 a 2024
  • 009 a 27
  • 010 a 1
  • 012 a 2450-5366
  • 013 a 10.12775/SPI.2024.1.008
  • 017 a angielski

Dublin Core

Repozytorium Akademii Ignatianum w Krakowie, które jest częścią Portalu Pracowniczego zostało zrealizowane w ramach projektu „Program wzmocnienia potencjału dydaktycznego Uczelni na rzecz rozwoju regionalnego” POWR.03.05.00-00-ZR10/18 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.