How Can Social Understanding in Adolescence Be Enhanced? Observations Based on Short-Term Conversation-Based Training
Opis
- Tytuł: How Can Social Understanding in Adolescence Be Enhanced? Observations Based on Short-Term Conversation-Based Training
- Autor/Autorzy: Iwona Sikorska Małgorzata Stępień - Nycz Marta Białecka
- Nazwa czasopisma: "Studia Paedagogica Ignatiana"
- Rok: 2024
- Tom: 27
- Numer: 1
- e-ISSN: 2450-5366
- DOI: 10.12775/SPI.2024.1.008
- Język: angielski
MARC
- 002 $a How Can Social Understanding in Adolescence Be Enhanced? Observations Based on Short-Term Conversation-Based Training
- 003 $a Iwona Sikorska $a Małgorzata Stępień - Nycz $a Marta Białecka $b 0000-0002-1309-8065 $b 0000-0002-5470-0083 $b 0000-0002-0909-7123
- 004 $a oryginalny artykuł naukowy
- 006 $a "Studia Paedagogica Ignatiana"
- 008 $a 2024
- 009 $a 27
- 010 $a 1
- 012 $a 2450-5366
- 013 $a 10.12775/SPI.2024.1.008
- 017 $a angielski
Dublin Core
Indeksy
- Tytuł: How Can Social Understanding in Adolescence Be Enhanced? Observations Based on Short-Term Conversation-Based Training
- Autor (Twórca):
- Tytuł czasopisma : "Studia Paedagogica Ignatiana"
- Data: 2024
- Język: angielski