Rewolucja w edukacji: transformacyjna rola sztucznej inteligencji w kształtowaniu przyszłości uczenia się
Opis
- Tytuł: Rewolucja w edukacji: transformacyjna rola sztucznej inteligencji w kształtowaniu przyszłości uczenia się
- Autor/Autorzy: Andrzej Skupień (Autor)
- Nazwa czasopisma: Studia Paedagogica Ignatiana
- Rok: 2024
- Tom: 27
- Numer: 1
- ISSN: 2299-4890
- e-ISSN: 2450-5366
- Adres www:: https://apcz.umk.pl/SPI/article/view/48706
- Strony od-do: 225-229
- Abstrakt: Recenzja książki: AI in Learning: Designing the Future, edited by Hannele Niemi, Roy D. Pea, and Yu Lu, Springer, Cham 2023, pp. 354
- Dyscyplina: filozofia
MARC
- 002 $a Rewolucja w edukacji: transformacyjna rola sztucznej inteligencji w kształtowaniu przyszłości uczenia się
- 003 $a Andrzej Skupień (Autor)
- 004 $a Artykuł recenzyjny (recenzja naukowa)
- 006 $a Studia Paedagogica Ignatiana
- 008 $a 2024
- 009 $a 27
- 010 $a 1
- 011 $a 2299-4890
- 012 $a 2450-5366
- 014 $a https://apcz.umk.pl/SPI/article/view/48706
- 015 $a 225-229
- 019 $a Recenzja książki: AI in Learning: Designing the Future, edited by Hannele Niemi, Roy D. Pea, and Yu Lu, Springer, Cham 2023, pp. 354
- 022 $a Artificial General Intelligence
- 022 $a education
- 966 $a filozofia
- 985 $b Szkoła Doktorska
Dublin Core
Indeksy
- Tytuł: Rewolucja w edukacji: transformacyjna rola sztucznej inteligencji w kształtowaniu przyszłości uczenia się
- Autor (Twórca): Andrzej Skupień (Autor)
- Tytuł czasopisma : Studia Paedagogica Ignatiana
- Data: 2024
- Dyscyplina: filozofia
- Słowa kluczowe w j. angielskim:
- Struktura: Szkoła Doktorska
Pliki
2024_art rec_Skupień_A Revolution in Education......pdf (164 KB)
- Licencja: CC BY-ND 4.0
- Wersja tekstu: Ostateczna opublikowana
- Dostępność: Publiczny