Autoetnografia analityczna w pracach dyplomowych i nie tylko

Kolekcja
rozdziały
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Tytuł: Autoetnografia analityczna w pracach dyplomowych i nie tylko
  • Autor:
  • Strony od-do: 13-37
  • Tytuł monografii: Autoetnografia w praktyce pedagogicznej. Wybrane przykłady konstruowania tożsamości
  • Wydawca: Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Rok wydania: 2024
  • Miejsce wydania: Kraków
  • Adres URL: https://wydawnictwo.ignatianum.edu.pl/autoetnografia-w-praktyce-pedagogicznej.htm
  • Abstrakt w j. polskim: Czym jest autoetnografia? O tym w publikacjach metodologicznych wiele już zostało napisane. Autorzy podkreślają, że nie jest to tylko skupienie się na samym sobie, lecz także na poznaniu tego, jaki wpływ na owo doświadczenie wywiera to, co dokoła jednostki. Takie jest każde badanie autoetnograficzne. Z połączenia przedrostka auto oraz określenia etnografia powstał termin hybrydowy  autoetnografia – mający na celu określenie krytycznej formy samobadania, w której badacz przyjmuje aktywny, naukowy i systematyczny pogląd na osobiste doświadczenie w odniesieniu do grup kulturowych zidentyfikowanych przez badacza jako podobne do niego (my) lub jako inni, którzy różnią się od niego (oni)
  • Struktura:
    • Wydział Pedagogiczny
    • Instytut Nauk o Wychowaniu
  • Dyscyplina: pedagogika

MARC

  • 002 $a Autoetnografia analityczna w pracach dyplomowych i nie tylko
  • 003 $a MAGDALENA CIECHOWSKA (Autor)
  • 003 $e 0000-0001-6811-482X
  • 003 $f MAGDALENA CIECHOWSKA (Redaktor)
  • 003 $f MARIA SZYMAŃSKA (Redaktor)
  • 005 $a Rozdział w książce
  • 005 $b Rozdział monografii/rozdział książki
  • 006 $a 13-37
  • 009 $a polski
  • 011 $b https://wydawnictwo.ignatianum.edu.pl/autoetnografia-w-praktyce-pedagogicznej.htm
  • 012 $a Autoetnografia w praktyce pedagogicznej. Wybrane przykłady konstruowania tożsamości
  • 013 $a 2024
  • 014 $c Akademia Ignatianum w Krakowie
  • 015 $a Kraków
  • 017 $a 978-83-7614-611-9
  • 021 $a Czym jest autoetnografia? O tym w publikacjach metodologicznych wiele już zostało napisane. Autorzy podkreślają, że nie jest to tylko skupienie się na samym sobie, lecz także na poznaniu tego, jaki wpływ na owo doświadczenie wywiera to, co dokoła jednostki. Takie jest każde badanie autoetnograficzne. Z połączenia przedrostka auto oraz określenia etnografia powstał termin hybrydowy  autoetnografia – mający na celu określenie krytycznej formy samobadania, w której badacz przyjmuje aktywny, naukowy i systematyczny pogląd na osobiste doświadczenie w odniesieniu do grup kulturowych zidentyfikowanych przez badacza jako podobne do niego (my) lub jako inni, którzy różnią się od niego (oni)
  • 985 $a Wydział Pedagogiczny
  • 985 $b Instytut Nauk o Wychowaniu
  • 999 $a pedagogika

Dublin Core