Respektowanie potencjału rozwojowego uczniów i refleksja nad własnym doświadczeniem – bycie nauczycielem i wychowawcą według Stanisława Dunina-Borkowskiego (1864–1934)

Kolekcja
artykuły
Pobierz opis bibliograficzny

MARC

  • 002 a Respektowanie potencjału rozwojowego uczniów i refleksja nad własnym doświadczeniem – bycie nauczycielem i wychowawcą według Stanisława Dunina-Borkowskiego (1864–1934)
  • 003 a Jerzy Kochanowicz b 0000-0002-8074-6931
  • 004 a artykuł naukowy
  • 006 a "Studia Paedagogica Ignatiana"
  • 008 a 2024
  • 009 a 27
  • 010 a 2
  • 012 a 2450-5366
  • 013 a 10.12775/SPI.2024.2.002

Dublin Core

Repozytorium Akademii Ignatianum w Krakowie, które jest częścią Portalu Pracowniczego zostało zrealizowane w ramach projektu „Program wzmocnienia potencjału dydaktycznego Uczelni na rzecz rozwoju regionalnego” POWR.03.05.00-00-ZR10/18 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.