Terapeutyczne aspekty onimów literackich w edukacji dzieci przedszkolnych z trudnościami komunikacyjnymi

Kolekcja
artykuły
Pobierz opis bibliograficzny

MARC

  • 002 a Terapeutyczne aspekty onimów literackich w edukacji dzieci przedszkolnych z trudnościami komunikacyjnymi
  • 003 a Ewa Zmuda
  • 003 a Marzena Maria Szurek
  • 004 a oryginalny artykuł naukowy
  • 006 a Horyzonty Wychowania
  • 013 a 10.35765/hw.2024.2368.12

Dublin Core

Repozytorium Akademii Ignatianum w Krakowie, które jest częścią Portalu Pracowniczego zostało zrealizowane w ramach projektu „Program wzmocnienia potencjału dydaktycznego Uczelni na rzecz rozwoju regionalnego” POWR.03.05.00-00-ZR10/18 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.