Enhancing Interaction: The Crucial Role of Eye-Tracking Technology in Assessing Children with Profound Intellectual and Multiple Disabilities in Poland

Kolekcja
artykuły
Pobierz opis bibliograficzny

MARC

  • 002 a Enhancing Interaction: The Crucial Role of Eye-Tracking Technology in Assessing Children with Profound Intellectual and Multiple Disabilities in Poland
  • 003 a Aneta Maria Kochanowicz a Leszek Pawłowski
  • 006 a Multidisciplinary Journal of School Education
  • 008 a 2024
  • 009 a 13
  • 010 a 26 (2)
  • 013 a https://doi.org/10.35765/mjse.2024.1326/11
  • 014 a https://czasopisma.ignatianum.edu.pl/jpe/article/view/3281

Dublin Core

Repozytorium Akademii Ignatianum w Krakowie, które jest częścią Portalu Pracowniczego zostało zrealizowane w ramach projektu „Program wzmocnienia potencjału dydaktycznego Uczelni na rzecz rozwoju regionalnego” POWR.03.05.00-00-ZR10/18 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.