Debate as a Tool for Fostering Critical Thinking in History Teaching El debate como herramienta para fomentar el pensamiento crítico en la didáctica de la Historia

Kolekcja
artykuły
Pobierz opis bibliograficzny

MARC

  • 002 a Debate as a Tool for Fostering Critical Thinking in History Teaching a El debate como herramienta para fomentar el pensamiento crítico en la didáctica de la Historia
  • 003 a Eduardo Baura García a Antonio Milán Fitera
  • 006 a Multidisciplinary Journal of School Education
  • 008 a 2024
  • 009 a 13
  • 010 a 26 (2)
  • 013 a https://doi.org/10.35765/mjse.2024.1326/20
  • 014 a https://czasopisma.ignatianum.edu.pl/jpe/article/view/3289

Dublin Core

Repozytorium Akademii Ignatianum w Krakowie, które jest częścią Portalu Pracowniczego zostało zrealizowane w ramach projektu „Program wzmocnienia potencjału dydaktycznego Uczelni na rzecz rozwoju regionalnego” POWR.03.05.00-00-ZR10/18 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.