Główne założenia koncepcji edukacji muzycznej z okresu Drugiej Rzeczypospolitej jako źródło inspiracji dla współczesnej myśli pedagogicznej muzyki

Kolekcja
rozdziały
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Tytuł: Główne założenia koncepcji edukacji muzycznej z okresu Drugiej Rzeczypospolitej jako źródło inspiracji dla współczesnej myśli pedagogicznej muzyki
  • Autor: Danuta Pietraszewska (Autor)
  • Strony od-do: 111-131
  • Tytuł monografii: Z zagadnień wczesnej edukacji muzycznej 2
  • Wydawca: Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku
  • Rok wydania: 2024
  • Miejsce wydania: Gdańsk
  • Adres URL: https://wydawnictwo.amuz.gda.pl/index.php/produkt/z-zagadnien2/
  • Struktura:
    • Wydział Pedagogiczny
    • Instytut Nauk o Wychowaniu
  • Dyscyplina: pedagogika

MARC

  • 002 $a Główne założenia koncepcji edukacji muzycznej z okresu Drugiej Rzeczypospolitej jako źródło inspiracji dla współczesnej myśli pedagogicznej muzyki
  • 003 $a Danuta Pietraszewska (Autor)
  • 003 $f Elżbieta Frołowicz (Redaktor)
  • 003 $f Alicja Kozłowska-Lewna (Redaktor)
  • 004 $a Praca oryginalna
  • 005 $a Rozdział w książce
  • 005 $b Rozdział monografii/rozdział książki
  • 006 $a 111-131
  • 009 $a polski
  • 011 $b https://wydawnictwo.amuz.gda.pl/index.php/produkt/z-zagadnien2/
  • 012 $a Z zagadnień wczesnej edukacji muzycznej 2
  • 013 $a 2024
  • 014 $c Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku
  • 015 $a Gdańsk
  • 017 $a 978-83-64615-84-9
  • 985 $a Wydział Pedagogiczny
  • 985 $b Instytut Nauk o Wychowaniu
  • 999 $a pedagogika

Dublin Core