Komunikowanie polityczne i publiczne w nowych mediach. Wybrane przykłady

Kolekcja
redakcje
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Tytuł: Komunikowanie polityczne i publiczne w nowych mediach. Wybrane przykłady
  • Redaktor/Redaktorzy:
    • AGNIESZKA GRZECHYNKA (Redaktor)
    • KATARZYNA SZMYD (Redaktor)
  • Wydawca: Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Rok: 2025
  • Miejsce wydania: Kraków
  • Liczba stron: 226
  • Adres URL: https://wydawnictwo.ignatianum.edu.pl/komunikowanie-polityczne-i-publiczne-w-nowych-mediach.htm
  • Abstrakt w j. polskim: Publikacja powstała z inicjatywy pracowników Katedry Komunikowania Politycznego, działającej w Instytucie Nauk o Polityce i Administracji Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie. Do współpracy zaproszono ekspertów w swoich dziedzinach (zarówno teoretyków, jak i naukowców z politycznym oraz biznesowym doświadczeniem praktycznym), którzy przeprowadzili badania nad możliwościami zastosowania social mediów w obszarach własnych specjalizacji. Każdy rozdział dostarcza nie tylko teoretycznej, ale i praktycznej wiedzy, możliwej do natychmiastowego wdrożenia w strategiach zarządzania wybranymi obszarami organizacji politycznych, NGOs, struktur samorządowych czy przedsiębiorstw.--- Wraz z pojawieniem się nowych technologii uwidoczniły się nowe obszary i pytania badawcze, odnoszące się do roli nowych mediów jako ważnego narzędzia w procesie komunikowania politycznego i publicznego. Praca pod redakcją dr Agnieszki Grzechynki i dr Katarzyny Szmyd odnosi się bezspornie do bardzo istotnych i aktualnych spraw związanych ze zmianami, jakie zachodzą w komunikowaniu politycznym, będącym ważnym filarem demokracji. Dr hab. Monika Ślufińska, prof. UJ   Publikacja dostarcza także wiedzy na temat najnowszych zjawisk związanych z dezinformacją, na którą niemały wpływ ma coraz większe oddziaływanie nowoczesnych technologii, w tym sztucznej inteligencji. Autorzy nie ograniczają się jednak do stwierdzenia faktu istnienia takich zjawisk, jak fake news, deep fake, hejt czy inne zagrożenia, ale także wysuwają konkretne postulaty związane z przeciwdziałaniem tym zagrożeniom. Dr hab. Klaudia Cymanow-Sosin, prof. UPJPII
  • Słowa kluczowe w j. polskim:
    • marketing polityczny
    • komunikowanie polityczne
    • komunikowanie polityczne
    • komunikowanie społeczne
    • nauki o polityce
    • nex tech
    • public relations
    • social media
    • społeczeństwo 5.0
    • sztuczna inteligencja
    • wizerunek
  • Struktura:
    • Wydział Pedagogiczny
    • Instytut Nauk o Polityce i Administracji
  • Dyscyplina:
    • nauki o polityce i administracji
    • nauki o polityce i administracji

MARC

  • 002 a Komunikowanie polityczne i publiczne w nowych mediach. Wybrane przykłady
  • 003 a AGNIESZKA GRZECHYNKA (Redaktor)
  • 003 b 0000-0003-0476-9776
  • 003 a KATARZYNA SZMYD (Redaktor)
  • 003 b 0000-0002-6016-8564
  • 004 a Monografia naukowa
  • 005 a 2025
  • 008 b Akademia Ignatianum w Krakowie
  • 009 a 978-83-7614-604-1
  • 013 a https://wydawnictwo.ignatianum.edu.pl/komunikowanie-polityczne-i-publiczne-w-nowych-mediach.htm
  • 018 a Kraków
  • 019 a 226
  • 020 a 12,00
  • 024 a Publikacja powstała z inicjatywy pracowników Katedry Komunikowania Politycznego, działającej w Instytucie Nauk o Polityce i Administracji Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie. Do współpracy zaproszono ekspertów w swoich dziedzinach (zarówno teoretyków, jak i naukowców z politycznym oraz biznesowym doświadczeniem praktycznym), którzy przeprowadzili badania nad możliwościami zastosowania social mediów w obszarach własnych specjalizacji. Każdy rozdział dostarcza nie tylko teoretycznej, ale i praktycznej wiedzy, możliwej do natychmiastowego wdrożenia w strategiach zarządzania wybranymi obszarami organizacji politycznych, NGOs, struktur samorządowych czy przedsiębiorstw.--- Wraz z pojawieniem się nowych technologii uwidoczniły się nowe obszary i pytania badawcze, odnoszące się do roli nowych mediów jako ważnego narzędzia w procesie komunikowania politycznego i publicznego. Praca pod redakcją dr Agnieszki Grzechynki i dr Katarzyny Szmyd odnosi się bezspornie do bardzo istotnych i aktualnych spraw związanych ze zmianami, jakie zachodzą w komunikowaniu politycznym, będącym ważnym filarem demokracji. Dr hab. Monika Ślufińska, prof. UJ   Publikacja dostarcza także wiedzy na temat najnowszych zjawisk związanych z dezinformacją, na którą niemały wpływ ma coraz większe oddziaływanie nowoczesnych technologii, w tym sztucznej inteligencji. Autorzy nie ograniczają się jednak do stwierdzenia faktu istnienia takich zjawisk, jak fake news, deep fake, hejt czy inne zagrożenia, ale także wysuwają konkretne postulaty związane z przeciwdziałaniem tym zagrożeniom. Dr hab. Klaudia Cymanow-Sosin, prof. UPJPII
  • 026 a marketing polityczny
  • 026 a komunikowanie polityczne
  • 026 a komunikowanie polityczne
  • 026 a komunikowanie społeczne
  • 026 a nauki o polityce
  • 026 a nex tech
  • 026 a public relations
  • 026 a social media
  • 026 a społeczeństwo 5.0
  • 026 a sztuczna inteligencja
  • 026 a wizerunek
  • 336 a Redakcja naukowa monografii naukowej
  • 985 a Wydział Pedagogiczny
  • 985 b Instytut Nauk o Polityce i Administracji
  • 999 a nauki o polityce i administracji
  • 999 a nauki o polityce i administracji

Dublin Core

Repozytorium Akademii Ignatianum w Krakowie, które jest częścią Portalu Pracowniczego zostało zrealizowane w ramach projektu „Program wzmocnienia potencjału dydaktycznego Uczelni na rzecz rozwoju regionalnego” POWR.03.05.00-00-ZR10/18 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.