Edukacja społecznie „zaangażowana”. Teoretyczne założenia i praktyczne implikacje w koncepcji edukacji obywatelskiej José Ortegi y Gasseta

Katalog
artykuły
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

MARC

  • 002 a Edukacja społecznie „zaangażowana”. Teoretyczne założenia i praktyczne implikacje w koncepcji edukacji obywatelskiej José Ortegi y Gasseta
  • 003 b 0000-0002-8470-7374
  • 003 a JAROSŁAW CHARCHUŁA (Autor)
  • 004 a Oryginalny artykuł naukowy
  • 006 a Studia Paedagogica Ignatiana
  • 008 a 2021
  • 009 a 24
  • 011 a 2450-5358
  • 013 a 10.12775/SPI.2021.5.002
  • 014 a https://apcz.umk.pl/SPI/article/view/36267
  • 015 a 43-56
  • 017 a polski
  • 021 a edukacja obywatelska
  • 021 a Jose Ortega y Gasset
  • 021 a liberalizm
  • 021 a wolność jednostki
  • 966 a pedagogika
  • 985 a Wydział Pedagogiczny
  • 985 b Instytut Nauk o Wychowaniu

Dublin Core

Pliki

Charchuła_Edukacja społecznie zaangazowana.pdf (168 KB)

  • Licencja: CC BY-NC 4.0
  • Wersja tekstu: Ostateczna opublikowana
  • Dostępność: Publiczny
Repozytorium Akademii Ignatianum w Krakowie, które jest częścią Portalu Pracowniczego zostało zrealizowane w ramach projektu „Program wzmocnienia potencjału dydaktycznego Uczelni na rzecz rozwoju regionalnego” POWR.03.05.00-00-ZR10/18 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.