Edukacja społecznie „zaangażowana”. Teoretyczne założenia i praktyczne implikacje w koncepcji edukacji obywatelskiej José Ortegi y Gasseta

Kolekcja
artykuły
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

MARC

  • 002 $a Edukacja społecznie „zaangażowana”. Teoretyczne założenia i praktyczne implikacje w koncepcji edukacji obywatelskiej José Ortegi y Gasseta
  • 003 $a JAROSŁAW CHARCHUŁA (Autor)
  • 003 $b 0000-0002-8470-7374
  • 004 $a Oryginalny artykuł naukowy
  • 006 $a Studia Paedagogica Ignatiana
  • 008 $a 2021
  • 009 $a 24
  • 011 $a 2450-5358
  • 013 $a 10.12775/SPI.2021.5.002
  • 014 $a https://apcz.umk.pl/SPI/article/view/36267
  • 015 $a 43-56
  • 017 $a polski
  • 021 $a edukacja obywatelska
  • 021 $a Jose Ortega y Gasset
  • 021 $a liberalizm
  • 021 $a wolność jednostki
  • 966 $a pedagogika
  • 985 $a Wydział Pedagogiczny
  • 985 $b Instytut Nauk o Wychowaniu

Dublin Core

Pliki

Charchuła_Edukacja społecznie zaangazowana.pdf (168 KB)

  • Licencja: CC BY-NC 4.0
  • Wersja tekstu: Ostateczna opublikowana
  • Dostępność: Publiczny