Zaznacz: Zastosowanie projektu edukacyjnego w pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym w refleksjach i działaniach przyszłych nauczycieli
Przejdź do zbioru
Zastosowanie projektu edukacyjnego w pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym w refleksjach i działaniach przyszłych nauczycieli Agnieszka Kaczor (Autor) artykuły 2022 Zaznacz: Zastosowanie mapy myśli w pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym
Przejdź do zbioru
Zastosowanie mapy myśli w pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym Agnieszka Kaczor (Autor) artykuły 2020 Zaznacz: Wykorzystanie portfolio w pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym
Przejdź do zbioru
Wykorzystanie portfolio w pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym Agnieszka Kaczor (Autor) artykuły 2021 Zaznacz: The teacher’s paradigm in building relationships with students and their parents
Przejdź do zbioru
The teacher’s paradigm in building relationships with students and their parents AGNIESZKA KACZOR (Autor) artykuły 2024 Zaznacz: Specificity of the teacher's work in the common room
Przejdź do zbioru
Specificity of the teacher's work in the common room Agnieszka Kaczor (Autor) artykuły 2021 Zaznacz: PROJEKT EDUKACYJNY W KLASACH I–III W REFLEKSJI STUDENTÓW PEDAGOGIKI
Przejdź do zbioru
PROJEKT EDUKACYJNY W KLASACH I–III W REFLEKSJI STUDENTÓW PEDAGOGIKI AGNIESZKA KACZOR (Autor) artykuły 2023 Zaznacz: Paradygmaty w kształceniu i doskonaleniu zawodowym nauczycieli
Przejdź do zbioru
Paradygmaty w kształceniu i doskonaleniu zawodowym nauczycieli Agnieszka Kaczor (Autor) artykuły 2021 Zaznacz: Nauczyciel stażysta wobec wymagań wynikających z procedury awansu zawodowego nauczycieli
Przejdź do zbioru
Nauczyciel stażysta wobec wymagań wynikających z procedury awansu zawodowego nauczycieli Agnieszka Kaczor (Autor) artykuły 2020 Zaznacz: Kompetencje wychowawcy świetlicy jako specyficznego miejsca wspomagania rozwoju Dziecka = Competencies of a Teacher Working in an Afterschool Club, Being a Specific Place Providing Support to a Child in Their Growth and Development
Przejdź do zbioru
Kompetencje wychowawcy świetlicy jako specyficznego miejsca wspomagania rozwoju Dziecka = Competencies of a Teacher Working in an Afterschool Club, Being a Specific Place Providing Support to a Child in Their Growth and Development Agnieszka Kaczor (Autor) artykuły 2019 Zaznacz: Dimensions of cooperation with parents of students with special educational needs in the workspace of a teacher of grades I–III
Przejdź do zbioru
Dimensions of cooperation with parents of students with special educational needs in the workspace of a teacher of grades I–III Agnieszka Kaczor (Autor) artykuły 2022 Zaznacz: DIALOGUE WITH PARENTS OF STUDENTS ACCORDING TO FUTURE TEACHERS
Przejdź do zbioru
DIALOGUE WITH PARENTS OF STUDENTS ACCORDING TO FUTURE TEACHERS AGNIESZKA KACZOR (Autor) artykuły 2024