Wyniki wyszukiwania
E-kampanie prezydenckie w USA i w Polsce
- Kolekcja: monografie
- Tytuł: E-kampanie prezydenckie w USA i w Polsce
- Autor:
- KONRAD OŚWIECIMSKI (Autor)
- 0000-0002-0873-6827
- MIROSŁAW LAKOMY (Autor)
- 0000-0003-0556-1379
- Rok wydania: 2017
Jak cię widzą, tak cię lajkują. Strategia wykorzystania mediów społecznościowych do budowy marki podmiotów politycznych
- Kolekcja: rozdziały
- Tytuł: Jak cię widzą, tak cię lajkują. Strategia wykorzystania mediów społecznościowych do budowy marki podmiotów politycznych
- Autor:
- AGNIESZKA GRZECHYNKA (Autor)
- 0000-0003-0476-9776
- Tytuł monografii: Komunikowanie polityczne i publiczne w nowych mediach. Wybrane przykłady
- Wydawca: Akademia Ignatianum w Krakowie
- Rok wydania: 2025
- Miejsce wydania: Kraków
Wyświetlono 2 rekordy