Zaznacz: Szpunar, M. (2018). (Nie)potrzebna wrażliwość. Wydawnictwo Instytut Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego, ss. 160
Przejdź do zbioru
Szpunar, M. (2018). (Nie)potrzebna wrażliwość. Wydawnictwo Instytut Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego, ss. 160 Agata Borowska (Autor) artykuły 2021 Zaznacz: Proces badawczy w krytyczno-partycypacyjno‑ -edukacyjnych badaniach w działaniu – rekonesans i dynamiczne cykle działaniowe
Przejdź do zbioru
Proces badawczy w krytyczno-partycypacyjno‑ -edukacyjnych badaniach w działaniu – rekonesans i dynamiczne cykle działaniowe Agata Borowska (Autor) artykuły 2023 Zaznacz: Simon Baron‑Cohen, Teoria zła. O empatii i genezie okrucieństwa, przekład Agnieszka Nowak, Wydawnictwo Smak Słowa, Sopot 2014
Przejdź do zbioru
Simon Baron‑Cohen, Teoria zła. O empatii i genezie okrucieństwa, przekład Agnieszka Nowak, Wydawnictwo Smak Słowa, Sopot 2014 Agata Borowska (Autor) artykuły 2020 Zaznacz: Odczytanie procesu adaptacji w sytuacji pandemii i postpandemii COVID-19 w rodzinie dziecka z autystycznego spektrum w świetle koncepcji resilience i resilience rodziny
Przejdź do zbioru
Odczytanie procesu adaptacji w sytuacji pandemii i postpandemii COVID-19 w rodzinie dziecka z autystycznego spektrum w świetle koncepcji resilience i resilience rodziny Agata Borowska (Autor) artykuły 2022 Zaznacz: Mechanizm systematyzujący i hipersystematyzujący osób z autystycznego spektrum w teorii wynalazczości "jeżeli-i-to" Simona Barona-Cohena - konteksty edukacyjne
Przejdź do zbioru
Mechanizm systematyzujący i hipersystematyzujący osób z autystycznego spektrum w teorii wynalazczości "jeżeli-i-to" Simona Barona-Cohena - konteksty edukacyjne Agata Borowska (Autor) artykuły 2021 Zaznacz: Człowiek - wychowanek - uczeń odmienny neurorozwojowo w przestrzeni pedagogiki towarzyszenia
Przejdź do zbioru
Człowiek - wychowanek - uczeń odmienny neurorozwojowo w przestrzeni pedagogiki towarzyszenia Agata Borowska (Autor) artykuły 2022 Zaznacz: KATEGORIE RÓŻNICUJĄCE W PARTYCYPACYJNYCH BADANIACH W DZIAŁANIU OPARTE NA MODELU TYPU MODE 1 SCIENCE I MODE 2 SCIENCE W OBSZARZE PEDAGOGIKI SPECJALNEJ
Przejdź do zbioru
KATEGORIE RÓŻNICUJĄCE W PARTYCYPACYJNYCH BADANIACH W DZIAŁANIU OPARTE NA MODELU TYPU MODE 1 SCIENCE I MODE 2 SCIENCE W OBSZARZE PEDAGOGIKI SPECJALNEJ Agata Borowska (Autor) artykuły 2023