Tabela wyników wyszukiwania

Wyniki wyszukiwania

Widok wyników
Znaleziono 12 rekordów
Lista pozycji
Pole wyboru
MiniaturaTytułAutor (Twórca)KolekcjaData ▼ (malejąco)
Brak miniaturyConceptions of mind in young learners with ADHD syndrome. Phenomenographic perspectiveDOROTA ZDYBEL (Autor)artykuły 2024
Przejdź do zbioru
Fenomenografia jako klucz do świata dziecięcych koncepcji umysłu i poznaniaDOROTA ZDYBEL (Autor)artykuły 2023
Przejdź do zbioru
Connective Learning as Teachers Approach to Ones Own Professional Development The Case of PolandDOROTA ZDYBEL (Autor); JOLANTA KARBOWNICZEK (Autor)artykuły 2022
Przejdź do zbioru
Children's conceptions of memory and imagination - from conceptual knowledge to metacognition. Phenomenographical studyDOROTA ZDYBEL (Autor)artykuły 2021
Przejdź do zbioru
Kuchnia jako laboratorium edukacji STEM w przedszkolu - od eksperymentu do ścieżki uczenia sięDOROTA ZDYBEL (Autor)artykuły 2021
Przejdź do zbioru
Dziecięce koncepcje wiedzy i poznania – o rozwoju myślenia epistemologicznego dzieci we wczesnym i średnim dzieciństwieDOROTA ZDYBEL (Autor)artykuły 2020
Przejdź do zbioru
Mapping teachers’ personal epistemologies - Phenomenographical approachDOROTA ZDYBEL (Autor)artykuły 2020
Przejdź do zbioru
Język w procesie kształtowania wrażliwości emocjonalnej dziecka – studium empiryczne = Language in the Process of Developing Child’s Emotional Sensitiveness: Empirical StudyDOROTA ZDYBEL (Autor); Magda Śliwa (Autor)artykuły 2020
Przejdź do zbioru
Rodzina jako przestrzeń socjalizacji poznawczej dziecka, o procesie przyswajania kulturowych narzędzi myślenia = Family as the space of the child’s cognitive socialisation, on the process of acquiring cultural tools of thinkingDOROTA ZDYBEL (Autor)artykuły 2019
Przejdź do zbioru
Rozwijanie umiejętności STEM w przedszkolu. Możliwości i wyzwania z perspektywy przyszłych nauczyciel = Developing STEM Skills in Kindergarten: Opportunities and Challenges from the Perspective of Future TeachersDOROTA ZDYBEL (Autor); IRENA PULAK (Autor); Maria Cinque (Autor); María Teresa Fuertes (Autor); Yvonne Crotty (Autor)artykuły 2019
Brak miniaturyAutonomia poznawcza dziecka w koncepcji Marii Montessori : współczesne (re)interpretacje = The Child’s Cognitive Autonomy in Montessori Pedagogy : Contemporary (Re)InterpretationsDOROTA ZDYBEL (Autor)artykuły 2018
Brak miniaturyFamilies’ Experience of Intellectual Disability and the Level of Empathy in AdolescentsAgnieszka Lasota (Autor); Anna Bujnowska (Autor); DOROTA ZDYBEL (Autor)artykuły 2017
Znaleziono 12 rekordów