Zaznacz: Connective Learning as Teachers Approach to Ones Own Professional Development The Case of Poland
Przejdź do zbioru
Connective Learning as Teachers Approach to Ones Own Professional Development The Case of Poland DOROTA ZDYBEL (Autor); JOLANTA KARBOWNICZEK (Autor) artykuły 2022 Zaznacz: Children's conceptions of memory and imagination - from conceptual knowledge to metacognition. Phenomenographical study
Przejdź do zbioru
Children's conceptions of memory and imagination - from conceptual knowledge to metacognition. Phenomenographical study DOROTA ZDYBEL (Autor) artykuły 2021 Zaznacz: Dziecięce koncepcje wiedzy i poznania – o rozwoju myślenia epistemologicznego dzieci we wczesnym i średnim dzieciństwie
Przejdź do zbioru
Dziecięce koncepcje wiedzy i poznania – o rozwoju myślenia epistemologicznego dzieci we wczesnym i średnim dzieciństwie DOROTA ZDYBEL (Autor) artykuły 2020 Zaznacz: Kuchnia jako laboratorium edukacji STEM w przedszkolu - od eksperymentu do ścieżki uczenia się
Przejdź do zbioru
Kuchnia jako laboratorium edukacji STEM w przedszkolu - od eksperymentu do ścieżki uczenia się DOROTA ZDYBEL (Autor) artykuły 2021 Zaznacz: Autonomia poznawcza dziecka w koncepcji Marii Montessori : współczesne (re)interpretacje = The Child’s Cognitive Autonomy in Montessori Pedagogy : Contemporary (Re)Interpretations
Brak miniatury Autonomia poznawcza dziecka w koncepcji Marii Montessori : współczesne (re)interpretacje = The Child’s Cognitive Autonomy in Montessori Pedagogy : Contemporary (Re)Interpretations DOROTA ZDYBEL (Autor) artykuły 2018 Zaznacz: Rodzina jako przestrzeń socjalizacji poznawczej dziecka, o procesie przyswajania kulturowych narzędzi myślenia = Family as the space of the child’s cognitive socialisation, on the process of acquiring cultural tools of thinking
Przejdź do zbioru
Rodzina jako przestrzeń socjalizacji poznawczej dziecka, o procesie przyswajania kulturowych narzędzi myślenia = Family as the space of the child’s cognitive socialisation, on the process of acquiring cultural tools of thinking DOROTA ZDYBEL (Autor) artykuły 2019 Zaznacz: Rozwijanie umiejętności STEM w przedszkolu. Możliwości i wyzwania z perspektywy przyszłych nauczyciel = Developing STEM Skills in Kindergarten: Opportunities and Challenges from the Perspective of Future Teachers
Przejdź do zbioru
Rozwijanie umiejętności STEM w przedszkolu. Możliwości i wyzwania z perspektywy przyszłych nauczyciel = Developing STEM Skills in Kindergarten: Opportunities and Challenges from the Perspective of Future Teachers DOROTA ZDYBEL (Autor); IRENA PULAK (Autor); Maria Cinque (Autor); María Teresa Fuertes (Autor); Yvonne Crotty (Autor) artykuły 2019 Zaznacz: Families’ Experience of Intellectual Disability and the Level of Empathy in Adolescents
Brak miniatury Families’ Experience of Intellectual Disability and the Level of Empathy in Adolescents Agnieszka Lasota (Autor); Anna Bujnowska (Autor); DOROTA ZDYBEL (Autor) artykuły 2017 Zaznacz: Mapping teachers’ personal epistemologies - Phenomenographical approach
Przejdź do zbioru
Mapping teachers’ personal epistemologies - Phenomenographical approach DOROTA ZDYBEL (Autor) artykuły 2020 Zaznacz: Język w procesie kształtowania wrażliwości emocjonalnej dziecka – studium empiryczne = Language in the Process of Developing Child’s Emotional Sensitiveness: Empirical Study
Przejdź do zbioru
Język w procesie kształtowania wrażliwości emocjonalnej dziecka – studium empiryczne = Language in the Process of Developing Child’s Emotional Sensitiveness: Empirical Study DOROTA ZDYBEL (Autor); Magda Śliwa (Autor) artykuły 2020 Zaznacz: Fenomenografia jako klucz do świata dziecięcych koncepcji umysłu i poznania
Przejdź do zbioru
Fenomenografia jako klucz do świata dziecięcych koncepcji umysłu i poznania DOROTA ZDYBEL (Autor) artykuły 2023 Zaznacz: Conceptions of mind in young learners with ADHD syndrome. Phenomenographic perspective
Brak miniatury Conceptions of mind in young learners with ADHD syndrome. Phenomenographic perspective DOROTA ZDYBEL (Autor) artykuły 2024