Tabela wyników wyszukiwania

Wyniki wyszukiwania

Widok wyników
Znaleziono 12 rekordów
Lista pozycji
Pole wyboru
MiniaturaTytułAutor (Twórca)KolekcjaData
Przejdź do zbioru
Connective Learning as Teachers Approach to Ones Own Professional Development The Case of PolandDOROTA ZDYBEL (Autor); JOLANTA KARBOWNICZEK (Autor)artykuły 2022
Przejdź do zbioru
Children's conceptions of memory and imagination - from conceptual knowledge to metacognition. Phenomenographical studyDOROTA ZDYBEL (Autor)artykuły 2021
Przejdź do zbioru
Dziecięce koncepcje wiedzy i poznania – o rozwoju myślenia epistemologicznego dzieci we wczesnym i średnim dzieciństwieDOROTA ZDYBEL (Autor)artykuły 2020
Przejdź do zbioru
Kuchnia jako laboratorium edukacji STEM w przedszkolu - od eksperymentu do ścieżki uczenia sięDOROTA ZDYBEL (Autor)artykuły 2021
Brak miniaturyAutonomia poznawcza dziecka w koncepcji Marii Montessori : współczesne (re)interpretacje = The Child’s Cognitive Autonomy in Montessori Pedagogy : Contemporary (Re)InterpretationsDOROTA ZDYBEL (Autor)artykuły 2018
Przejdź do zbioru
Rodzina jako przestrzeń socjalizacji poznawczej dziecka, o procesie przyswajania kulturowych narzędzi myślenia = Family as the space of the child’s cognitive socialisation, on the process of acquiring cultural tools of thinkingDOROTA ZDYBEL (Autor)artykuły 2019
Przejdź do zbioru
Rozwijanie umiejętności STEM w przedszkolu. Możliwości i wyzwania z perspektywy przyszłych nauczyciel = Developing STEM Skills in Kindergarten: Opportunities and Challenges from the Perspective of Future TeachersDOROTA ZDYBEL (Autor); IRENA PULAK (Autor); Maria Cinque (Autor); María Teresa Fuertes (Autor); Yvonne Crotty (Autor)artykuły 2019
Brak miniaturyFamilies’ Experience of Intellectual Disability and the Level of Empathy in AdolescentsAgnieszka Lasota (Autor); Anna Bujnowska (Autor); DOROTA ZDYBEL (Autor)artykuły 2017
Przejdź do zbioru
Mapping teachers’ personal epistemologies - Phenomenographical approachDOROTA ZDYBEL (Autor)artykuły 2020
Przejdź do zbioru
Język w procesie kształtowania wrażliwości emocjonalnej dziecka – studium empiryczne = Language in the Process of Developing Child’s Emotional Sensitiveness: Empirical StudyDOROTA ZDYBEL (Autor); Magda Śliwa (Autor)artykuły 2020
Przejdź do zbioru
Fenomenografia jako klucz do świata dziecięcych koncepcji umysłu i poznaniaDOROTA ZDYBEL (Autor)artykuły 2023
Brak miniaturyConceptions of mind in young learners with ADHD syndrome. Phenomenographic perspectiveDOROTA ZDYBEL (Autor)artykuły 2024
Znaleziono 12 rekordów